سمنان

اجرای ۸۰۰ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان

اجرای ۸۰۰ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سید محمد حسین ترابی اظهار کرد: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی به اجرای پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی اشاره کرد و یادآور شد: احداث ۱۵ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، نصب ۱۸ دستگاه پست هوایی توزیع برق به ظرفیت دو هزار و ۳۹۵ کیلوولت آمپر، اصلاح ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع برق و احداث یک هزار و ۱۰۰ متر شبکه روشنایی معابر، از جمله اقدامات صورت پذیرفته توسط واحدهای اجرایی این مدیریت به شمار می رود.

ترابی تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی روستاهای عباس آباد، قادرآباد و شیرآشیان به کابل خودنگهدار، جابه جایی پست عمومی شهر دیباج، جابه جایی و اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، صح، کلاته ملا و علی آبادو، بهینه سازی شبکه روستای حسن آباد، احداث پست عمومی روستای وامرزان و بهینه سازی شبکه روستای برم، از جمله برخی اقدامات شاخص صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

وی افزود: احداث فیدر پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی، احداث شبکه و پست هوایی روستای دشتبو و شهرک سندیکا، بهسازی شبکه روستاهای معلمان، حسینان، عبداله آباد و دیان، احداث فیدر ۲۰ کیلوولت جاده دامغان – شاهرود و رینگ فیدر مرکز شهر، به عنوان تعدادی از پروژه هایی است که برای سال جاری برنامه ریزی شده تا اجرا شوند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا