قزوین

اجرای پس آزمون طرح تحولی خوانا در ۱۴مدرسه منتخب قزوین

اجرای پس آزمون طرح تحولی خوانا در ۱۴مدرسه منتخب قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ سیدیدالله حسینی، معاون آموزش ابتدایی استان در این زمینه اظهارکرد: برابر تکلیف وزارتی و پیگیری در خصوص تاثیر «اجرای طرح خوانا» در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی؛ در مرحله‌ی دوم ارزشیابی بسته تحولی مدرسه خوانا، ۲۱۰دانش آموز در ۱۴مدرسه منتخب، «دولتی، غیردولتی، عشایری، روستایی» نواحی یک و تاکستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
او افزود: طرح خوانا فرصتی برای بهتر زندگی کردن دانش‌آموزان با یادگیری مهارت‌های زبانی و البته سه عنوان از بنیادی‌ترین آداب‌ومهارت‌های زندگی از جمله ادب، مسئولیت‌پذیری و جرات‌مندی است.
حسینی گفت: زبان و مهارت‌های زبانی در زندگی انسان‌ها نقش به‌سزایی دارد چرا که اگر انسان پیشرفته‌ای آداب‌ومهارت‌های زندگی را کسب کرده باشد، مسلماً از این امر برای بهتر کردن زندگی خود و دیگران استفاده می‌کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دوره ابتدایی، دوره طلایی و پنجره فرصت آموزش و پرورش است و مهارت‌های زبانی، زیربنای زندگی بهتر است.
او با ابراز امیدواری گفت: با پیگیری و تلاش معاونان آموزش ابتدایی مناطق ۱۴گانه، سرگروه‌ها و راهبران آموزشی، معلمین و آموزگاران و همه متخصصین که در حوزه گسترده آموزش ابتدایی تلاش می‌کنند بتوانیم شاهد افزایش مهارت‌های پایه زبانی «خواندن، نوشتن، صحبت کردن وگوش‌دادن» در دانش‌آموزان دوره ابتدایی باشیم.
لازم به ذکر است؛ پیش‌آزمون طرح تحولی خوانا، دی‌ماه سال۱۴۰۰ در مدارس منتخب اجرا و نتایج آن به وزارت آموزش‌وپرورش ارسال شد و در مرحله دوم؛ پس‌آزمون طرح تحولی خوانا در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا