سمنان

اجرای طرح نظارتی نوروز و رمضان 1401 در استان سمنان

اجرای طرح نظارتی نوروز و رمضان 1401 در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود: در این طرح که از 15 اسفند ماه سالجاری آغاز می شود و به مدت دو ماه ادامه دارد روزانه بیش از 450 مورد بازرسی توسط 40 اکیپ بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و همچنین به منظور پوشش فعالیتهای نظارتی بر سطح مراکز فعال تجاری واقتصادی استان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها انجام می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بالغ بر 80 نفر در استان سمنان در قالب 40 اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت ، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و  ناظران افتخاری وضعیت نرخ کالا وخدمات موجود ، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را بصورت ویژه و شبانه روز رصد می نمایند و عملکرد واحدهای صنفی استان سمنان در ایام نوروز و رمضان را زیر ذره بین دارند.

وی اظهار داشت ، کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در طول اجرای طرح حتی ایام تعطیل ، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و… برخورد می شود.

مهدی یحیایی تأکید کرد: هم استانی ها نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم صدور صورتحساب و …. از سوی واحد های صنفی، با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا