تهران

اجرای طرح لکه‌گیری واکسیناسیون کرونا در روستاهای قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا این شهرستان، اظهار کرد: ما موظفیم شرایط را برای تسهیل واکسیناسیون ایجاد کنیم، بنابراین لکه‌گیری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در روستاهایی که عمل تزریق واکسن به جامعه هدف آن بطور کامل انجام نشده، با تشکیل تیمی متشکل از شبکه بهداشت، سپاه، شهرداری، بخشداری مرکزی و سایر ادارات انجام خواهد شد.

وی گفت: واکسیناسیون جمعی، تنها راهی است که می‌تواند پاندمی کرونا را کنترل کرده و جلوی مرگ‌ومیر انسان‌ها را بگیرد.

فرماندار قرچک افزود: تقاضا داریم مردم اطلاعات خود را از منابع موثق بگیرند، عده‌ای با ارائه اطلاعات غلط و بی‌اساس مردم را گمراه می کنند.

خطیبی بیان کرد: ادارات فرهنگی با تهیه محتوای مناسب، لزوم اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را برای همشهریان تبیین کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشایی تدریجی مراکز آموزشی، شورای بهداشت در تمامی مدارس راه‌اندازی می‌شود تا بر موارد مهمی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری، گندزدایی محیط آموزشی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک نظارت شود.

این مقام مسوول گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، کمک‌های مؤمنامه ادارات حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر به اقشار آسیب دیده از کرونا استمرار یابد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا