همدان

اجرای طرح «قهرمان من» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، بر همین اساس گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) با همکاری صدا و سیما، شهرداری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برنامه‌هایی تدارک دیده که در نشست خبری به تشریح برنامه‌ها پرداختند.

رئیس مرکز صدا و سیمای همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال تمام برنامه‌ها ذیل مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود و ما نیز سعی کردیم در جلسه طرح و برنامه صدا و سیما حوزه‌های تولیدی مرکز همدان را به این سمت سوق دهیم.

کیوان الوند با بیان اینکه در برنامه‌های رویتن صدا و سیما نیز با دعوت نخبگان و رزمندگان جبهه مقاومت برنامه خواهیم داشت گفت: قصد ما بر این است در این برنامه‌ها علاوه بر پرداختن به شخصیت «سردار دلها» به شهدای مدافع حرم نیز نگاهی داشته باشیم.

وی ارتباط با کرمان و زیارت از دور مزار سردار سلیمانی را یکی از برنامه‌های صدا و سیما دانست و گفت: پخش سخنرانی سردار در سفر به همدان، دیدار با خانواده شهدا، تهیه گزارش‌های خبری و در نظر گرفتن وجه اشتراک سردار سلیمانی و شهید همدانی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس صدا و سیمای مرکز همدان به تهیه برنامه «رزمنده‌ایم تا زنده‌ایم» اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش از کمک‌های مومنانه سپاه، 
انعکاس طرح بهداشتی شهید سلیمانی در ایام کرونا، تهیه و پخش نماهنگ‌های جالب و جذاب و رونمایی از نماهنگ فاخری در مورد سردار سلیمانی که واحد موسیقی تهیه کرده از دیگر برنامه‌هاست.
 
وی به پخش انیمیشن فاخری از بچه‌های سوریه و حاج قاسم از سیمای مرکز همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری مسابقه وصیت‌نامه «سردار دلها» سعی می‌شود با تبلیعاتی که داریم بتوانیم پوشش خوبی را داشته باشیم.

جانشین تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز گفت: در راستای تکریم هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید با عنایت به فرمایشات رهبری بتوانیم هر کاری که در جبهه مقاومت داشتند، را نشان دهیم و ادامه‌دهنده راه شهید باشیم.

والی راستی با اشاره به اجرای مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی و تبیین این امر گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات ورزشی بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدا و اهدای کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

شهردار منطقه یک همدان نیز گفت: گرامیداشت یاد سردار سلیمانی برای ما یک نفشه راه و روند امیددهنده‌ای است که امیدواریم ما هم سرنوشتی مثل سردار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سردار شخصیتی به دور از هرگونه حاشیه سیاسی و سرباز وطن بود که این را در طول ۶۳ سال عمر خود نشان داد گفت: یادواره “قهرمان من” با در نظر گرفتن مباحث فرهنگی و نقشه راه مناسب تدوین شده که شامل مسابقه بازخوانی وصیت‌نامه شهید سلیمانی، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان، مسابقات ورزشی بسیج و دیدار با خانواده شهداست.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از یکم تا ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود افزود: جوایز ارزنده‌ای هم برای این یادواره انتخاب شده که کمک هزینه سفر به کربلا، سفر به مشهد، کمک هزینه قم از جمله این جوایز است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان نیز گفت: با توجه به اینکه کمک مومنانه دو سالی است شروع شده و کمک‌هایی را ستاد داشت، در طرح حاج قاسم سلیمانی نیز شرکت کرده و کمک‌های خود را خواهیم داشت.

علی چهاردلی توزیع ویلچر، پوشاک، گوشت قرمز و بسته‌های معیشتی را از جمله کمک‌های ستاد دانست و یادآور شد: هر یک از بسته‌های معیشتی با ارزشی معادل ۵۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با همکاری گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) تهیه و توزیع شده است که ارزش این بسته‌ها حدود ۴۱ میلیارد تومان است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان با بیان اینکه طی یک ماه آینده ۱۸ هزار بسته معیشتی در قالب‌های مختلف توزیع می‌شود گفت: برای مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی نیز ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ ویلچر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا