سمنان

اجرای طرح بهسازی ۱۸ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی

اجرای طرح بهسازی ۱۸ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مدیر توزیع برق میامی با عنوان این مطلب بیان کرد: بهینه سازی خط ۲۰ کیلوولت روستاهای بکران، محمدآباد و جودانه، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستای کرنگ، حسین آباد، جودانه و محمدآباد و بهینه سازی بیش از دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف سطح شهرستان، از جمله اقدامات به عمل آمده از آغاز امسال تاکنون محسوب می شود.

عباس ربیعی اظهار کرد: برای برنامه های سه ماهه دوم سال جاری، عملیات تبدیل ۳۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای نردین، نام نیک و حق الخواجه، دشت شاد و قوشه دگرمان به کابل خودنگهدار انجام خواهد شد و توسعه شبکه فشار ضعیف برای تامین برق متقاضیان سطح شهرستان و همچنین رفع نقاط خطرآفرین با بهسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق اجرایی می شود.

وی گفت: نصب و بهره برداری از دو ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۴۲۵ کیلو ولت آمپر و احداث دو هزار و 274 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی و یک هزار و 196 متر کابل خودنگهدار، برای تامین و تغذیه برق مشترکان در این شهرستان اجرایی شده است.

ربیعی یادآور شد: به منظور اجرای برنامه های پیک بار تابستان، ۱۸۳ تفاهم نامه همکاری با مشترکین کشاورزی، صنعتی و عمومی منعقد شده است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا