کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح امداد جامع هوشمند ویژه مددجویان کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر از اجرای طرح  امداد جامع هوشمند برای مددجویان تحت پوشش داد.

قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس گفت: در راستای موضوع شفافیت خدمات ارائه شده به نیازمندان تحت پوشس کمیته امداد استان و به جهت مستند سازی کمک‌های انجام شده جهت جلوگیری از تداخل کمک های دیگر نهادهای حمایتی به نیازمندان و مدیریت دقیق‌تر بر خدمات انجام شده  کمیته امداد امام خمینی اقدام به اجرای طرح امداد هوشمند جامع از ابتدای آذر ماه امسال راه اندازی کرده است.

مبشری گفت: کلیه مددجویان کمیته امداد در استان تا پایان دی ماه امسال در این سامانه ثبت خواهند شد که در این طرح اشراف کامل به خدمات انجام شده در خصوص مددجویان از جمله کمک های معیشتی، اهدا وسایل مورد نیاز خانه، تولید اشتغال و دیگر موارد را خواهیم داشت.

مدیر کل کمیته امداد اظهار داشت: تا به امروز از ۴۷هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان حدود ۱۵هزار نفر توسط مددجویان به صورت میدانی پایش و در این سامانه ثبت شده اند که بقیه خانواده ها هم تا ماه آینده ثبت خواهند شد. این طرح باعث می شود دسترسی ما به اطلاعات مددجویان آسان تر شود و بنابراین ما هم می توانیم در خصوص مددجویان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم و بتوانیم مشکلات آنها را راحت تر حل و فصل کنیم.

 

 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا