فرهنگ و هنر

ابراز رضایت بازیگر زنِ سریال «نون.خ» از دیده شدنش

ابراز رضایت بازیگر زنِ سریال «نون.خ» از دیده شدنش

هدی استواری که با بازی در نقش عطا، وکیل اخراج‌شده از دانشگاه و دوست نازنین با بازی شقایق دهقان در سریال «نون.خ» دیده شد این روزها در سریال پلیسی «حکم رشد» بازی می‌کند.

او درباره نقش خود در این مجموعه گفت: «من نقش سایه، همسر یک خلافکار را دارم که برای حفظ زندگی‌اش تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا خانواده‌اش را حفظ کند.» 

استواری درباره دیده شدنش در سریال «نون.خ» توضیح داد: «من قبل از «نون.خ» چند تئاتر کار کرده بودم و البته در یک سریال هم به ایفای نقش پرداخته بودم. خیلی از دوستان و همکاران من هستند که شاید سابقه خیلی بیشتری از من داشته باشند و در کارنامه‌شان هم آثار بیشتری باشد اما آن‌قدر که من در «نون.خ» دیده شدم آن‌ها دیده نشده‌اند. به ویژه بازیگرانی که کار تئاتر انجام می‌دهند نسبت به بازیگرانی که در سریال‌ها بازی می‌کنند کمتر دیده می‌شوند و حضور در سریال پربیننده هم چند برابر بیشتر تاثیر دارد.» 

بازیگر «حکم رشد» درباره نقش و شخصیتی که در این سریال ایفا کرده است گفت: «هرچقدر فیلمنامه را بیشتر خواندم و بیشتر جلو رفت سعی کردم آدم‌های شبیه به خودم را پیدا کنم و با آن‌ها مصاحبت داشته باشم. به نظرم زنانی شبیه این نقش در جامعه زیاد هستند و می‌توان با آن‌ها گفت‌وگو داشت.»

سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی این روزها در حال تصویربرداری است و ضبط آن تا سال آینده ادامه دارد.

ابراز رضایت بازیگر زنِ سریال «نون.خ» از دیده شدنش
هدی استواری و شقایق دهقان در نمایی از سریال «نون.خ» 

۵۷۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا