اخبار ورزشی

ابتکار جالب بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد توماس مولر/عکس

ابتکار جالب بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد توماس مولر/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ توماس مولر، اسطوره بایرن‌مونیخ و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. ستاره آلمانی تمام دوران فوتبال خود را در جمع باواریایی‌ها سپری کرده و از سال ۲۰۰۸ لباس پر افتخارترین تیم فوتبال آلمان را بر تن کرده است.
توماس مولر تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد داشت و طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با آینده او شنیده شد. حتی در مقطعی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که دو تیم انگلیسی اورتون و نیوکاسل خواهان به‌خدمت گرفتن ستاره آلمانی شده‌اند اما این بازیکن پیشنهاد آنها را رد کرده است.
پیش از این در هفته‌های اخیر مدیران بایرن مونیخ مذاکراتی جدی را با توماس مولر انجام دادند. نهایتاً این مذاکرات به سرانجام رسید و باشگاه بایرن مونیخ دقایقی پیش به شکل رسمی اعلام کرد که قرارداد توماس مولر با باواریایی‌ها تا سال ۲۰۲۴ تمدید شده است.
گفتنی است؛ یکی دیگر از اهداف اصلی بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تمدید قرارداد با مانوئل نویر محسوب می‌شود. بر اساس گزارش‌ها بایرن مونیخ با این ستاره باتجربه خود نیز به توافقات کامل دست یافته و احتمالاً طی روزهای آتی تمدید قرارداد با نویر نیز رسما اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:
رکورد عجیب ادن هازارد در مادرید
قایدی در خطر از دست‌دادن جام‌جهانی
مشخص‌شدن وارثان تاج‌و تخت رایولا در فوتبال/عکس
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا