سمنان

آیین رونمایی از کتاب «تجزیه‌ و تحلیل حوادث شبکه برق استان سمنان» برگزارشد

آیین رونمایی از کتاب «تجزیه‌ و تحلیل حوادث شبکه برق استان سمنان» برگزارشد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، آیین رونمایی از کتاب ” تجزیه‌ و تحلیل حوادث شبکه برق استان سمنان” نوشته جمعی از نویسندگان شاغل درشرکت برق با حضور محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان؛ علیرضا امینیان، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان؛ محمد مرادی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان؛ نویسندگان کتاب و جمعی از فرهیختگان و دوستداران کتاب در محل سالن جلسات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این نشست با بیان اینکه امروزه انرژی برق از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین انرژی‌های مورد استفاده در زندگی روزمره ماست گفت: قطعاً تحلیل حوادث و شناسایی علل نقش مهمی در پیشگیری از بروز حوادث بعدی دارد.

وی افزود: اهمیت این کتاب که نتیجه پژوهش و تحقیق میدانی می باشد در این است که عامل مهمی برای پاسخگویی مناسب به سؤال‌ها و جلوگیری از حوادث مشابه است.

طاهریان در ادامه با اظهار تشکر و قدردانی از توجه مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: این اداره‌کل آمادگی هرگونه همکاری برای رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده آنان را دارد.

وی خواستار تداوم ارتباط بیشتر میان کتابخانه‌ها و شرکت برق منطقه‌ای شد.

مجید وفایی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با ابراز خرسندی از حضور در کتابخانه امام خمینی(ره) سمنان از اهمیت و جایگاه کتاب در نزد مردم خصوصاً مردم سمنان سخن گفت و اذعان کرد: این شرکت اهتمام ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان و خانواده آنان داشته که توسعه کتابخانه شرکت و برگزاری مسابقات کتابخوانی در طول سال از جمله این کارها است.

علیرضا امینیان معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان خواستار همکاری بیشتر میان کتابخانه‌های شهرستان و ساماندهی کتابخانه تخصصی شرکت برق شد.

لازم به ذکر است: آیین رونمایی کتاب به همت فائزه کوهساریان؛ مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) و همکاری کتابداران این مجموعه حنیفه صفری اوریمی، هدیه هراتیان و طاهره ایثاری شکل گرفت همچنین در پایان این مراسم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اهدای لوح تقدیر از نویسندگان این کتاب، غلامرضا اساسه، یاسر محمودیان، اصغر چیتگران، امیر علامه، امیر مرادی‌فر و فهیمه طاهریان قدردانی کرد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا