موبایل

آیفون ارزان‌قیمت مجهز به 5G رونمایی می‌شود

آیفون ارزان‌قیمت مجهز به 5G رونمایی می‌شود

بلومبرگ نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش کرد آیفون جدید نخستین آپدیت مدل آیفون SE در دو سال گذشته محسوب می شود و به فناوری 5G مجهز بوده و دوربین بهبود یافته و پردازنده پرسرعت‌تری دارد. آیفون ارزان قیمتی که با نام آیفون SE در بهار سال ۲۰۲۰ معرفی شد، ۳۹۹ دلار قیمت دارد.
به گزارش recive از ایسنا، اپل در اکتبر دو مدل جدید مک بوک پرو را معرفی کرد که با پردازنده های قدرتمند طراحی این شرکت کار می کنند. این نخستین معرفی محصول اپل از اکتبر سال ۲۰۲۱ خواهد بود و انتظار می رود به صورت مجازی برگزار شود.
اپل از زمان آغاز پاندمی کووید ۱۹ در مارس سال ۲۰۲۰، رویدادهایش را به صورت آنلاین برگزار کرده است. با این حال با توجه به فاصله یک ماهه تا هشتم مارس، ممکن است برنامه های اپل به دلیل تاخیر در تولید یا تغییرات دیگر، تغییر پیدا کند. رونمایی مدلهای ارزان قیمت برای اپل در مقایسه با برنامه سنتی رونمایی پاییز که آیفون‌های پرقدرت گرانتر و سودآورتر در آستانه فصل تعطیلات معرفی می شوند، برای این شرکت اهمیت کمتری دارد.
مدل جدید آیپد هم به روزرسانی مدل “آیپد ایر” خواهد بود که آخرین بار در اکتبر سال ۲۰۲۰ به روز شد و در حال حاضر ۵۹۹ دلار قیمت دارد.
بر اساس گزارش رویترز، شرکت اپل موفق شد به کمبود جهانی قطعات رایانه‌ای فائق آمده و در ژانویه فروش چشمگیری را برای سه ماهه تعطیلات گزارش کرد که سودش فراتر از برآورد تحلیلگران بود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا