موبایل

آموزش: ترفندی برای مخفی کردن پیام‌ های ناشناس در گوشی‌های آیفون

آموزش: ترفندی برای مخفی کردن پیام‌ های ناشناس در گوشی‌های آیفون

اگر قسمت پیام‌های شما با کد‌های مجوز یکبار مصرف، هرزنامه و سایر پیام‌هایی که از سوی افرادی که نمی‌شناسید پر شده باشد، پیدا کردن مکالمه‌هایی که حاوی اطلاعات مهمی برای شما است، سخت می‌شود.
بر اساس گزارش فون آرنا، به تازگی ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد دارندگان گوشی‌های آیفون چگونه می‌توانند از قابلیتی که اپل برای مخفی کردن پیام‌ها از فرستندگان ناشناس ایجاد کرده، استفاده کنند.
به خاطر داشته باشید که این ترفند کوچک، از دریافت پیام از سوی افراد یا شرکت‌هایی که آن‌ها را نمی‌شناسید جلوگیری نمی‌کند، اما به شما کمک می‌کند صندوق ورودی مدیریت شده‌ای داشته باشید. اگر این ویژگی برای شما کاربردی نبود هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را تغییر دهید.
برای مخفی کردن پیام‌ها از فرستندگان ناشناس، در آیفون باید دستورالعمل‌هایی که در ادامه آورده شده را دنبال کنید. ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما به آخرین نسخه از iOS مجهز شده است. شما به راحتی می‌توانید با رفتن به Settings > General > Software Update از این موضوع اطمینان حاصل کنید. در این بخش می‌توانید ببینید که آیا آخرین نسخه iOS در گوشی شما اجرا می‌شود یا خیر. اگر گوشی شما به روز است به قسمت Settings > Messages رفته و گزینه فیلتر پیام را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید گزینه فیلتر فرستنده ناشناس /Filter Unknown Senders را فیلتر کنید.باقی ماندن آخرین انتخاب به عنوان تنظیم پیش‌فرض
اکنون که این ویژگی را تنظیم کردید، دفعه بعد که پیام‌های خود را باز کردید در گوشه بالا سمت چپ می‌توانید گزینه فیلتر را ببینید که سه گزینه مختلف برای فیلتر کردن پیام‌ها به شما نشان می‌دهد. این سه فیلتر همه پیام‌ها، فرستنده‌های شناخته شده و فرستنده‌های ناشناس هستند. اگر می‌خواهید صندوق ورودی خود را پاک کنید و پیام‌ها را از فرستندگانی که نمی‌شناسید پنهان کنید، گزینه فرستنده‌های شناخته شده را انتخاب کنید. گزینه‌ای که قبل از خروج از برنامه پیام‌ها آن را انتخاب کنید به طور پیش‌فرض باقی خواهند ماند؛ مگر اینکه دوباره وارد شوید و تغییر دیگری ایجاد کنید.منبع: برنا

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا