سمنان

آمادگی کامل مدارس استان سمنان برای آغاز سال تحصیلی جدید/هفت مدرسه سی کلاس درس برای اولین بار مهر را تجربه می کند

آمادگی کامل مدارس استان سمنان برای آغاز سال تحصیلی جدید/هفت مدرسه سی کلاس درس برای اولین بار مهر را تجربه می کند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ حسین رشیدی براساس خودارزیابی صورت گرفته در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان، از اعلام آمادگی تمام و کمال مدیران مدارس استان برای بازگشایی و آغاز مهر خبر داد.
وی که در جمع ناظران وزارت آموزش و پرورش در سمنان سخن می گفت، تصریح کرد: با هدف شروع مطلوب فعالیت های پرورشی و آموزشی مجموعه تعلیم و تربیت و بستر سازی مناسب در این زمینه، اقدامات و برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی 1402 – 1401 از اوایل امسال تدوین و آغاز شد و با جدیت در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 11 گانه استان در حال انجام است تا مهر امسال را پس از 3 سال تعلیق فعالیت های حضوری، پرشورتر از گذشته آغاز کنیم.
به گفته معاون آموزش متوسطه استان، بیش از 130 هزار دانش آموز در یک هزار و 198 واحد آموزشی با 8 هزار و 370 نیروی انسانی و عوامل اجرایی، مهر و بهار تعلیم و تربیت را شروع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی به عهده اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان می باشد، خاطر نشان کرد: با تلاش و اهتمام نوسازی مدارس، 7 آموزشگاه با 30 کلاس درس از آغاز مهر به سرجمع واحدهای آموزشی استان سمنان اضافه شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
دبیر پروژه مهر استان در ادامه سخنانش با اعلام برگزاری دوره های توانمندسازی نیروی انسانی،گفت: 186هزار نفرساعت از معلمان برای توانمندسازی و آمادگی مضاعف سال تحصیلی جدید با حضور در دوره های آموزشی ضمن خدمت، اندوخته ها و دانسته های خود را به روز کرده و افزایش داده اند.
حسین رشیدی، با اشاره به سهم تعیین شده ۵۰ درصدی در برنامه ششم توسعه برای آموزش‌های مهارتی، افزود: این رقم در سال گذشته به بیش از 47 درصد رسید که استان سمنان 11 درصد از میانگین کشوری بالاتر و رتبه اول کشور را داراست.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا