اخبار ورزشی

آلوز: امروز همان حس اولین‌بازی‌ام برای بارسا را داشتم

آلوز: امروز همان حس اولین‌بازی‌ام برای بارسا را داشتم

در دیداری که مدافع برزیلی و باتجربه بارسلونا یعنی دنی آلوز همه کار کرد این تیم موفق شد با نتیجه 4-2 اتلتیکو مادرید قدرتمند را شکست دهد و جای آنها را در رده چهارم جدول بگیرد. آلوز در مسابقه امروز یک پاس گل برای جوردی آلبا ارسال کرد، سپس گل چهارم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و نهایتاً 20 دقیقه مانده به پایان بازی نیز از زمین اخراج شد.
دنی آلوز در پایان بازی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد و گفت: ” امروز همان حسی را داشتم که در اولین بازی خود برای بارسلونا آن را تجربه کردم. سن فقط به یک عدد تبدیل می شود که 200 درصد تلاش خود را هر روز انجام دهید. ما در تلاش هستیم تا بارسا را ​​به جایی که باید باشد، برگردانیم. ما اینجا در حال ساخت و ساز دوباره بارسلونا هستیم.”

در فاصله 20 دقیقه مانده به پایان بازی شاهد یک حرکت خشن از سوی دنی آلوز بودیم؛ جایی که او از پشت و به شکلی شدید پای یانیک کاراسکو را هدف قرار داد و داور بعد از بازبینی صحنه به این مدافع برزیلی کارت قرمز نشان داد. دنی آلوز در این رابطه نیز گفت: “هیچ عمدی در این خطا در کار نبود و نمی خواستم پایم را به آن شکل پایین بیاورم. من نگران بودم که به او(یانیک کاراسکو) صدمه زده باشم.”

بیشتر بخوانید
پیروزی لورکوزن در غیاب سردار
پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد!
پیغام روحیه بخش کی‌روش از داخل قفس!/عکس

251253

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا