گیلان

آغوش الماسخاله و اشجاری در روز بازگشت بازیکن رشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تمرین سپیدرود در دو نوبت صبح و عصر در زمین‌های سردارجنگل و صنایع شیر ایران پیگیری شد که با اتفاقات جالبی همراه بود. 

شاگردان حسن اشجاری پس از بازی دوستانه روز گذشته، از ساعت ۹ در مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت به تمرین پرداختند و پس از چند ساعت استراحت از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در زمین چمن طبیعی صنایع شیر، دوباره تمرینات پر فشار را از سر خواهند گرفت. 

دیدار صمیمانه رئیس هیأت فوتبال گیلان با سرمربی سپیدرود 
فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با حضور در ورزشگاه سردارجنگل رشت از تمرینات سپیدرود دیدن کرد. 

در این بازدید الماسخاله با حسن اشجاری سرمربی سپیدرود و سایر عوامل اجرایی و فنی تیم سپیدرود گفت‌وگو کرد و از آخرین وضعیت این تیم مطلع شد. 

در این دیدار که با گفت‌وگوی صمیمی دو طرف همراه بود حسن اشجاری سرمربی سپیدرود و قربانعلی الماسخاله یکدیگر را در آغوش گرفتند. 

هافبک رشتی به خانه برگشت 
مبین رضاپور هافبک پیشین باشگاه سپیدرود رشت به تیم سابق خود بازگشت. 

رضاپور که زاده رشت است ۲۸ سال سن دارد و با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرد و به جز آن موفق شد با تیم شهرداری آستارا از لیگ دسته سوم به دسته دوم و اول صعود کند و سابقه دعوت به تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران را در کارنامه دارد. 

پپیش از این کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده، ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد، حسین احمدی و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، رضا فخری، پوریا عزیزپور، امیر قلم آرا و علی رضا ربیع‌زاد به عنوان بازیکن جدید با سپیدرود قرارداد امضا کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا