همدان

آغاز پویش “مثل حاج‌قاسم” در کنار مزار شهیدهمدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد نباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهاردت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) جوانان ایران اسلامی را در مکتب عاشورا تربیت کرد و شهید سلیمانی از سرآمدان این مکتب بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار نمام عمر خود را وقت خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌ بود.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد هویت اسلامی و مقاومت مردم ایران است بیان کرد: شهید سلیمانی مصداق «اشداء علی‌الکفار رحماء بینهم» بود و در شهادت او دیدیم که نه تنها اقشار مختلف مردم ایران بلکه ملت‌های آزاده جهان گریستند.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی که به دست شقی‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسید جانی دوباره به روح آزادگی و مقاومت در برابر ظلم در جهان دمید خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که شاگرد مکتب سلیمانی باشیم.

وی با اشاره به سفر شهید سلیمانی در سال ۹۷ به همدان برای گرامیداشت یاد شهدای عملیات رمضان و رشادت‌های رزمندگان همدانی افزود: بر آن شدیم برای تجدید بیعت با سردار دلها در دومین سالگرد عروج خونینش بر سر مزار هم‌سنگر او شهید همدانی حاضر شویم. 

نباتی با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید سلیمانی در آن برهه حساس  در عرصه بین‌المللی افزود: فرمانده شهید سپاه قدس مالک اشترگونه در جمع مردم همدان بر سر ترامپ و ایادی استکبار فریاد کشیده و او را به مبارزه طلبید.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه افزود: اکنون سردار قاآنی که سال‌ها همرزم سردار دل‌ها بوده‌ است مثل خود او جبهه جهانی مقاومت را پرچمداری می‌کند.

وی یمن، فلسطین، سوریه و… را محورهای مبارزه با شیطان بزرگ خواند گفت: سردار قاآنی به تاسی از فرمانده شهید خود و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب نستوه و استوار مرد میدان مبارزه است.

وی با بیان اینکه با هدف دعوت از فرمانده سپاه قدس پویش “مثل حاج‌قاسم” را به راه انداختیم اظهار کرد: بر سر مزار شهید حاج حسین همدانی با آغاز از سردار قاآنی برای حضور در همدان دعوت می‌کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پایان از همه دوستداران حاج قاسم دعوت کرد روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۶ بر سر مزار شهید همدانی گردهم آمده و به مقام شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا