کرمانشاه

آغاز طرح زمستانی پلیس کرمانشاه با ۲ هزار و ۶۴۶ نفر نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه که در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در این طرح مجموعا ۵۹۶ اکیپ از دستگاه‌های یاد شده برای خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌ها حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از مجموع اکیپ‌های یاد شده ۳۶۰ مورد مربوط به راهداری و حمیل و نقل جاده‌ای، ۱۱۲ مورد مربوط به پلیس‌راه، ۸۷ مورد مربوط به اورژانس و ۳۷ مورد مربوط به هلال احمر است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین تعداد افراد به کارگیری شده در اکیپ‌های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده ای و اورژانس را ۲ هزار و ۶۴۶ نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به آغاز زودهنگام طرح زمستانی، افزود: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

جاویدان تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راه‌بندان و امداد‌رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده‌ای و … را از جمله اهداف طرح زمستانی برشمرد.

وی خدمت‌رسانی به مردم را برای پلیس و دیگر دستگاه ها یک توفیق و افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: خادمان مردم در دستگاه‌های امدادی به‌ویژه پلیس همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شریف ایران اسلامی و استان کرمانشاه به کار خواهند گرفت.

جاویدان در پایان تعداد نفرات فوتی سوانح رانندگی ۸ ماهه امسال را ۲۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا