آذربایجان شرقی

آغاز خاکبرداری مسیر اتوبان ولایت توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز

آغاز خاکبرداری مسیر اتوبان ولایت توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز

به گزارش recive از تبریز، میر علی اصغر نساج غازانی در این خصوص اظهار داشت: پروژه بزرگ اتوبان ولایت به طول ۷ کیلومتر از انتهای شهرک نصر آغاز و به تقاطع آرپادره سی متصل می شود.
وی افزود: اعتبار اولیه اجرای این اتوبان ۶۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
به گفته شهردار منطقه ۵ اتوبان ولایت در طول مسیر دارای ۴ سازه تکمیلی است که پل های نصر، دوکمال، توسعه دوکمال و پل پاسداران را شامل می شود.
وی همچنین تصریح کرد: برای اجرای این سازه ها نیز رقمی بالغ ۳۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
نساج یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح دوکمال و توسعه دوکمال مهمترین پروژه درحال اجرای این مسیر است که با ۵۶۰ متر طول و ۲۴ متر عرض و ۱۲ دهنه بزرگترین پل بتنی کلانشهر تبریز محسوب می شود.
به گفته وی این پروژه هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نساج با بیان اینکه در سال جدید ۷ پروژه عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۵ آغاز شده و عملیات اجرایی ۳ پروژه در حال اجرا نیز تسریع یافته است افزود: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای کل پروژه های مذکور در سطح حوزه رقمی بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان بوده و علاوه بر آن انجام پروژه های خدمات عمومی مانند آسفالت و لکه گیری نیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان نیز به مناقصه می رود.
گفتنی است اتوبان ولایت به عنوان یکی از مهمترین شریان های ارتباطی شرق تبریز خیابان استاندارد، کوی استانداری و شهرک ولیعصر را از طریق کوی نصر به جاده اهر (تقاطع آرپا دره سی) متصل می کند.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا