سمنان

آغاز بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکننده برگزیده استانی در سمنان

حمیدرضا مداح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: نظر به فراخوان بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکننده برگزیده استانی در کشور، صادرکنندگان استان سمنان برای شرکت در انتخاب صادرکننده نمونه تا بیست و هشتم مهرماه سال جاری مهلت دارند.

وی تصریح کرد: فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده با هدف یکسان‌سازی و به‌صورت عملیاتی توسط سازمان‌های صمت استان‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد و صادرکنندگان برای مشارکت در این فرآیند می‌توانند با مراجعه به سامانه top.ir/proexp1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مداح اضافه کرد: بنگاه‌های صادراتی در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی گردشگری، فنی و مهندسی و … بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال می‌توانند به‌صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل‌تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به‌عنوان صادرکننده برگزیده استانی در سال ۱۴۰۰ طی بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا