البرز

آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در پیام گامی بلند در جهت کیفی سازی محصولات است

آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در پیام گامی بلند در جهت کیفی سازی محصولات است

به گزارش recive از البرز؛ «نادر ثناگو مطلق» با بیان اینکه با وجود گمرک واز سوی دیگر انجام پروازهای کارگو در این منطقه صادرات به عنوان یکی از فعالیت‌های پیام در تمام بخش‌ها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: به همین منظور آزمایشگاه‌هایی از این دست در منطقه راه‌اندازی شده است تا با کیفی سازی محصولات برای تولید و از سوی دیگر صادرات بتوان در این زمینه گام‌های موثری برداشت.

وی اضافه کرد: این آزمایشگاه که از سال ۹۳ کار خود را شروع کرده به صورت تخصصی در حوزه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در حال فعالیت است که علاوه بر صنایع و واحدهای تولیدی در البرز به دیگر استان‌های کشور از جمله بندر عباس، یزد ،اصفهان و قزوین نیز تاکنون به ارائه خدمات پرداخته است.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای خدمات‌رسانی در راستای کیفی‌سازی و ارتقای استانداردهای محصولات در تمام نقاط کشور آمادگی دارد، خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه مجهز به کلیه تجهیزات و تکنولوژی است و علاوه مشاوره و ارائه فرمولاسیون به واحدهای تولیدی و صنعتی این امکان را نیز دارد که با ارتباط با دانشگاه‌ها در راستای حل مشکلات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در این خصوص اقداماتی انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی عضو شبکه آزمایشگاهی و آزمایشگاه مجاز معاونت غذا و داروی استان است تاکید کرد: این آزمایشگاه در سال جاری موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گرفتن مجوز به عنوان آزمایشگاه معتمد از سازمان محیط زیست را از دیگر برنامه‌های این آزمایشگاه عنوان و گفت: ظرف یک الی ۲ ماه آینده این مهم نیز اجرایی می‌شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا