خوزستان

آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان

آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری recive از خوزستان ،خدارحم امیری زاده اظهار کرد: به دلیل اختلاف قیمت برخی از کالاها و برخی از شایعات شاهد حجم زیاد تقاضا در فروشگاه‌ها بودیم و به همین دلیل کمبود برخی از اقلام اساسی حس می‌شد در صورتی که کمبودی وجود ندارد و مردم نگران هیچگونه کمبود کالایی نباشند.

وی افزود: برای تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ، شکر، روغن و برنج در خوزستان مشکلی وجود نداشته و مردم نگران کمبود کالا در استان نباشند.

امیری زاده از افزایش جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: کشتارگاه‌ها روز جمعه به خاطر تعطیلی کشتار انجام ندادند، ولی مرغ منجمد و گرم به مقدار کافی در استان موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره شده است و توزیع کالاهای اساسی طی چند روز آینده در خوزستان به روال عادی باز خواهد گشت.

امیری زاده بر تقویت و افزایش گروه‌های نظارتی تاکید و خاطرنشان کرد: گروه‌های نظارتی در شهرهای مختلف استان به صورت مستمر فعالیت دارند و عملکرد بازار را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تامین شکر در خوزستان هیچ محدودیتی وجود نداشته است و شکر به مقدار لازم در اختیار عاملان توزیع قرار خواهد گرفت، بیان کرد: برای توزیع برنج خارجی ۱۱۲۱پیگیری لازم انجام شده و علاوه بر این برنج تایلندی نیز تا چند روز آینده در بازار توزیع خواهد شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا