اخبار ورزشی

آخرین خبر درباره حضور لواندوفسکی در بارسلونا

آخرین خبر درباره حضور لواندوفسکی در بارسلونا

به گزارش خبرگزاری recive؛ شب گذشته یک ناکامی بزرگ دیگر برای بارسلونا رقم خورد. شاگردان ژاوی که می‌توانستند با یک پیروزی خفیف راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شوند، نهایتاً در نوکمپ که البته به دلیل حضور زیاد هواداران فرانکفورت شباهتی به یک بازی خانگی برای بلوگرانا نداشت، با نتیجه ۳-۲ شکست خورده و حذف شدند.
پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا در بازی شب گذشته یک عملکرد ناامیدکننده را از خود ارائه داد. او حتی در یک قدمی دروازه خالی موفق به گلزنی برای بارسلونا نشد تا یک بار دیگر شایعات درباره علاقه بارسلونا به جذب یک مهاجم در تابستان و مشخصا رابرت لواندوفسکی افزایش پیدا کند.
با این وجود مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا شب گذشته و بعد از شکست این تیم برابر فرانکفورت به شایعات پیرامون علاقه این باشگاه به جذب ستاره لهستانی بایرن مونیخ واکنش نشان داد و گفت: “لواندوفسکی؟ ما در میدان گمانه زنی هستیم. با کسی توافقی نکردیم. بدون شک اوبامیانگ بازیکن شماره ۹ ما در فصل آینده خواهد بود.”
آلمانی همچنین درباره وضعیت تمدید قرارداد گاوی و عثمان دمبله نیز گفت: “تمدید قرارداد با گاوی و عثمان دمبله به وضعیت اقتصادی ما بستگی دارد.”
بیشتر بخوانید:

کولیبالی بهترین بازیکن بازی فولاد و آهال شد

خلیل‌زاده اولین خرید پرسپولیس برای فصل آینده؟!

مربی استقلال را به ورزشگاه راه ندادند!/عکس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا