اجتماعی

آخرین جزییات خروج قطار از ریل؛ اجساد قابل شناسایی نیستند

آخرین جزییات خروج قطار از ریل؛ اجساد قابل شناسایی نیستند

مجتبی خالدی با اشاره به جدیدترین خبر از وضعیت مصدومان حادثه خروج از ریل قطار مشهد – یزد، گفت: بر اساس اعلام قطعی و رسمی مسئولان حاضر در محل، تعداد فوتی‌ها همان ۱۰ نفر است، ۲۴ مصدوم که ۱۳ نفر آنها بدحال هستند.

وی ادامه داد: ۳۰ نفر نیاز دارند تا به بیمارستان برای گرفتن خدمات درمانی منتقل شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: ۱۰ آمبولانس سر صحنه حضور دارند و ۴ آمبولانس هم مصدومان را به سمت بیمارستان‌ها انتقال داده‌اند.

خالدی افزود: سایر افرادی که سالم از قطار بیرون آورده شده‌اند، به طبس منتقل شده و تیم‌های روانشناس در حال پذیرایی از این افراد هستند.

وی اظهار کرد: عوامل حاضر در حادثه در حال کاور کردن فوتی‌ها هستند و به دلیل آنکه شدت حادثه بالا بوده و نمی‌توان اجساد را تشخیص داد، سه خودروی پزشکی قانونی هم برای انتقال جسدها به پزشکی قانونی در حال اعزام به صحنه هستند تا هر چه سریع‌تر هویت اجساد مشخص شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بالگرد طبس به منطقه رسیده و بالگرد گناباد و بیرجند در مسیر هستند، گفت: احتیاجی به انتقال مصدومان با بالگرد به بیمارستان نیست و بالگردها در حالت آماده‌باش برای انتقال مصدومان بین دو بیمارستان هستند.

به گفته وی، پزشک جراح و ارتوپد به منطقه اعزام شده و همچنین با سازمان انتقال خون هماهنگی‌های لازم برای دریافت گروه‌های مختلف خونی انجام شده است.

خالدی در پایان با اشاره به اینکه آنتن‌دهی و پوشش اینترنت محل حادثه به شدت ضعیف است، گفت: بیمارستان‌های طبس، گناباد و فردوس در حالت آماده‌باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید:

حادثه تلخ در حوالی طبس؛خروج مرگبار قطار مشهد یزد از ریل و فوت حداقل ده هموطن

۴٧۴٧

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا