همدان

کشف ۹۰ راس دام قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون که در محورهای مواصلاتی استان در حال تردد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو ۹۰ راس دام زنده قاچاق کشف و ضبط شد افزود: در این رابطه یک خودرو توقیف، دام‌ها تحویل اموال تملیکی شده و راننده هم دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در ادامه از کشف خوراک دام و طیور قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد و گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار خوراک دام و طیور از نوع ذرت، مشکوک شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 28 تن و 260 کیلوگرم خوراک دام و طیور  قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی که از شهرستان های مرزی بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت، کشف شد.

محمدی با اشاره به این که دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را حدود 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا