اخبار استانها

آزادسازی سواحل در مازندران با جدیت دنبال می شود

آزادسازی سواحل در مازندران با جدیت دنبال می شود

به گزارش recive از مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد آزادسازی سواحل استان با عنوان اینکه نقاط ساحلی آزاد شده در نوروز ۱۴۰۱ باید جلوه مناسبی برای مردم داشته باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداران می بایست محدوده های ۶۰ متری ساحلی که آزاد می شود را در اختیار شهرداران قرار دهند تا نسبت به بازسازی و زیباسازی نقاط آزادسازی شده ساحلی اقدام کنند تا مورد رضایت عمومی مردم، رئیس جمهوری و دولت قرار گیرد.

وی گفت: حسب دستور آیت الله رئیسی تا روز بیستم مهلت در نظر گرفته شده آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل، تمام سواحل دولتی باید آزاد شود و گزارش مشکلات بخش خصوصی که در بخش آزادسازی سواحل تاکنون آزاد نشدند برای رئیس جمهور می بایست ارسال شود که فرمانداران موظف می باشند اطلاعات دقیق و کامل را تهیه و تدوین نمایند.

استاندار مازندران، تصریح کرد: آزادسازی ساحل دستور رئیس جمهور است و ایشان شخصا ورود کرده اند و دفتر نهاد ریاست جمهوری بصورت رورانه و گاها روزی چند بار گزارش کار می خواهند، لذا ماموریت آزادسازی سواحل کاملا جدی است و بدون استثنا می بایست تا متراژ پایانی آزادسازی ساحل صورت گیرد.

حسینی پور اظهار کرد: آزادسازی سواحل دولتی و خصوصی بدون چون و چرا باید اجرایی شود و اگر مجموعه ای در این راستا اقدام نکرد مسئولیتش با فرمانداران است.

وی گفت: منابع طبیعی، آزاد سازی حریم ۶۰ متری را راستی آزمایی کند و گزارش دقیق بدهد. باید مشخص شود در حریم ۶۰ متری چند درصد مربوط به اماکن دولتی است و چند درصد خصوصی تا گزارش تحلیلی از این فرآیند در سفر آتی دولت استان به رئیس جمهور ارائه شود.

حسینی پور، افزود: در مقوله ساحل با دخالت فرمانداران می بایست شاهد بهره برداری ساحل باشیم، لذا در بهره برداری سواحل، بهداشت ساحل بسیار مهم است که بعضی از سواحل وضعیت مناسبی در این راستا ندارند. در تمام سواحل استان می بایست طرح جامع ورزش دوچرخه سواری ایجاد شود که مدل و تیپ مشخص این طرح توسط معاونت عمرانی استانداری مازندران باید طراحی شود تا مردم استان و گردشگران بتوانند به نحو احسن از طبیعت سواحل بهره ببرند و شهرداری ها می بایست با هدایت فرمانداران تحول .

.قابل توجهی را در سواحل ایجاد کنند تا مردم دگرگونی و آزادسازی سواحل را لمس کنند

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا