قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین معرفی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اظهارکرد: موضوع تربیت مقدم بر موضوع آموزش است و در دامان تربیت، تعهد شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه تربیت یک امر اکتسابی است نه ذاتی، افزود: در نهادینه شدن تربیت در جامعه، افراد و سازمان های زیادی دخیل هستند ولی در این زمینه نقش نهادهای تربیتی و خانواده بی بدیل است.
حبیبی گفت: امروز در دوران غبارآلود و مه آلود فرهنگی زندگی می کنیم و تشخیص سره از ناسره به شدت سخت است، به همین دلیل باید موضوعات تربیتی را از سنین کودکی در بین فرزندان خود نهادینه کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که هجمه به موضوعات فرهنگی و اعتقادی به شدت افزایش یافته و تهاجم فرهنگی تا در درون خانواده ها هم نفوذ کرده است که این مهم رسالت نهادهای تربیتی را سنگین تر می کند.
وی اظهارکرد: دشمنان امروز با استفاده از تکنولوژی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ خود در جامعه هستند و نیاز است که در پاسخ به آنها از تکنولوژی و شیوه های جدید استفاده کرد.
در پایان این مراسم از زحمات اروجی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین قدردانی و علی اکبر موسوی به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا