بین الملل

واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی

واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی

به گزارش recive جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعلام شهادت ۲ تن از فلسطینی‌های غزه در بازداشتگاه‌های رژیم فاشیست به خاطر شکنجه وحشیانه، ادامه جنایت‌های جنگی هولناک این رژیم است. رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت‌های جنگی خود علیه مردم ما و زندانیانی که این رژیم جنایتکار آنها را از مدارس و بیمارستان‌ها به بازداشتگاه‌های خود برده است و از جمله آنها پزشکانی هستند که به وظایف انسانی خود برای درمان مجروحان و بیماران عمل می‌کردند، ادامه می‌دهد.
به نقل از ایسنا در این بیانیه آمده است: جامعه بین‌المللی برای مقابله با این جنایت‌های مکرر باید فورا وارد عمل شده و این برخورد وحشیانه را جرم حساب کرده و آن را محکوم کند. جامعه بین‌المللی باید رژیم اشغالگر را مجبور کند تا سرنوشت ربوده شدگان را مشخص و آنها را آزاد کند. جامعه بین‌المللی باید دست عدالت بین‌المللی را برای مجازات رهبران رژیم صهیونیستی که جنایت‌هایشان از حد و مرز عبور کرده و به قوانین و معاهده‌های بین‌المللی عمل نمی‌کنند، باز بگذارد.
پیش از این باشگاه اسیران فلسطینی از شهادت ۲ تن از ربوده شدگان از غزه در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد که یکی از آنها عدنان البرش، رئیس بخش استخوان در بیمارستان الشفا است.
ارتش رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر تجاوز خود را علیه غزه با حمایت آمریکا ادامه داده و بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها و منازل غیرنظامیان را ویران کرده است و مانع از ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه می‌شود.
از سوی دیگر جنبش حماس اقدام ترکیه درباره تعلیق تجارت با رژیم صهیونیستی و پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه بین‌المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه را ستود.
این جنبش اعلام کرد: این تصمیمات جسورانه نشان دهنده موضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزه ملت فلسطین و حق آن برای آزادی و تعیین سرنوشت است. ما از تمام کشورها و در راس آن کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم تمام روابط را با رژیم نازی صهیونیستی قطع کرده و برای مجازات این رژیم و رهبران تروریستی آن تلاش کنند.

311311

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا