گلستان

احمدی: فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند/ جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم‌خورده اسلام بود

به گزارش خبرگزاری recive از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی پیرامون حماسه ۹ دی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار recive در گرگان اظهار کرد: سران فتنه از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی تصریح کرد: سران فتنه و بازیگران اصلی صحنه ۸۸ و مشخصا میرحسین موسوی و مهدی کروبی که برطبل تقلب کوبیدند و برای خود و نظام خسارت آفریدند تحت سلطه شیطان و هوای نفس بودند و فریب خودشیفتگی‌های واهی درونی و بیرونی باعث شد تا در مقابل نظام و مشخصا رهبری بیاستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که سران فتنه طغیان کردند، ابراز کرد: سران فتنه تکبر ورزیدند، آنها به امام جامعه پشت کردند و به تعبیر قرآن، جبهه فرعونی را در مقابل موسی تشکیل دادند.

احمدی با بیان اینکه فتنه‌گران به ابهت نظام لطمه زدند، خاطرنشان کرد: سران فتنه هم خودشان از جبهه نور به ظلمت گریختند و از طغیان‌گرها حمایت کردند و به ابهت نظام لطمه زدند.

وی افزود: اگر انسان بنیادهای اعتقادی قوی نداشته باشد و از هواهای نفسانی هم تبعیت کند با هر سابقه‌ای و با هر عنوان و در مقابل امام زمانش می‌ایستد، فتنه می‌کند.

* کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند/ خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طلحه و زبیر در رکاب پیامبر و علی علیه السلام بودند اما قدرت‌طلبی آنها باعث شد تا ایجاد فتنه کنند و با آن سابقه طولانی علیه ولی خدا خروج و اعلام جنگ کنند میرحسین موسوی و مهدی کروبی اسیر قدرت‌طلبی شدند، اسیر شهوت دنیاطلبی و افزون‌خواهی شدند و لذا فتنه کردند و برای منویات نفسانی خود با حمایت خارجی‌ها، سلطنت‌طلبان و براندازان و منافقین، دست به شورش علیه نظام دینی زدند و باعث ریخته شدن خون شدند اگر قرآن‌ها و مساجد را آتش زدند، اگر به عزاداران حمله‌ور شدند باعث و بانی آن سران فتنه بودند.

احمدی اظهار کرد: کشور در یک التهاب جدی به سر می‌برد عده‌ای اصلا کار را تمام شده می‌دیدند و مرتب القاء می‌کردند کار نظام تمام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند، افزود: جنس فتنه‌گران از جنس مخالفان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی متفاوت بود و گاهی شخصیت‌های روحانی و مسوولان بی‌بصیرت یا همان خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند در واقع اعتراضات و مطالبات می‌بایست بعد از خطبه نماز جمعه نهم خرداد ۱۳۸۸ پایان می‌یافت.

*مردم به صورت خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: منطقی که رهبری در آن سخنرانی بکار برد می‌توانست فصل‌الخطاب باشد اما هم سران فتنه، هم ساکتین که منفعت طلبانه به انقلاب نگاه کرده و هنوز هم خود را بیشتر از اسلام و انقلاب دوست دارند باعث شدند که آتش فتنه شعله‌ورتر و هر روز نسبت به روز قبل گستاخ‌تر شود و در مقابل آنها مردم به‌طور پراکنده به میدان بیایند.

احمدی تصریح کرد: در برخی از مناطق کشور از جمله گرگان طرفداران و فتنه‌بازان گستاخی‌شان با توجه به پیشینه فعالیت آنها در جریانات نفاق گسترده شد و اهانت به مقدسات و انقلاب اسلامی رو به افزونی گذاشت و در واقع طاقت مردم را گرفت.

وی ابراز کرد: وقتی مردم برخی از مناطق از جمله گرگان دیدند به ساحت دین، عاشورا و ارزش‌ها شدت پیدا کرده و دشمنان اسلام و انقلاب در حال پیشروی است با بصیرتی در مردم بود و با عشق تاریخی که این مرزوبوم به ساحت ولایت داشتند احساس کردند که دست پلید نفاق و جنایت‌پیشگان برانداز را مشاهده کردند و احساس کردند که فتنه‌گران بنای آن دارند که از اطراف و اکناف فضای گرگان زمین را غبارآلود و به ساحت مقدسات مردم حمله‌ور شوند.

* قیام ۸ دی مردم گرگان یک روز قبل از اقدام عمومی ملی حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم با زکاوت و هوشیاری همانند روزهای قبل از پیروزی که در پنج آذر سال۵۷ حماسه آفریدند در هشتم دی‌ماه ۸۸ به طور خودجوش به مبارزه با جریان فتنه برآمدند و در واقع به میثاق با شهیدان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دست زدند و از این بابت اقدام مردم یک روز قبل از اقدام عمومی ملی اتفاق افتاد که می‌تواند حاکی از عمق تولی و تبری مردم این دیار دارد .

احمدی گفت: پیام آن این است که مردم گرگان بصیر است، هوشیار است و در مواقع لزوم صحنه را بر مخالفان مکتب و نهضت اسلامی تنگ خواهد کرد و اقدامات دیگر در چندین استان همانند مردم گیلان و تبریز و … باعث شد که مردم به طور منسجم در ۹ دی به میدان بیایند.

وی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، و آحاد مردم ولایتمدار ایران مطالبه‌گری کردند و روز ۹ دی ۸۸ دست به راهپیمایی و اجتماعات بزرگ خیره‌کننده زدند و ایران یکپارچه در حمایت از ولی‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و همین اقدام سبب شد که فتنه‌گران بساط خود را جمع کنند و براندازان جنگ نرم این احمق‌هایی که گمان می‌کردند انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران را می‌توانند براندازند ناامیدانه دست از خباثت و فتنه‌گری بردارند و ایران اسلامی در برابر دسیسه و فتنه‌ها، بیمه شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا