تهران

حماسه ۹دی شعله های آتش فتنه گران را خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، محسن منصوری استاندار تهران شامگاه امشب در مراسم حماسه نهم دیماه، دهه بصیرت و همچنین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که در حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مکلف هستیم به تعبیر مقام معظم رهبری اتفاقات نهم دیماه سال ۸۸ را بازگو کنیم چرا که بساط فتنه را، مردم با بصیرت و ولایتمدار برچیدند و مشت محکمی بر دهان دشمنانی انقلاب اسلامی زدند.

وی گفت: در سال ۸۸ با یک فتنه تماما اسرائیلی، انگلیسی و صهیونیستی رو به رو شدیم که یک تصادف نبوده است، نهم دیماه را برای این بازخوانی می کنیم که یوم الله است، نهم دی روزی بود که خدا و حضرت سیدالشهدا(ع) به داد کشور رسید.

استاندار تهران افزود: نهم دی را بازخوانی می‌کنیم تا بازخوانی تاریخ اتفاق بیافتد تا خودمان را برای فتنه های بزرگتر و سنگین تر آماده کنیم، نهم دی را بازخوانی می کنیم تا از تحریف حوادث جلوگیری شود، گاهی اوقات عده ای مسائل را برعکس نشان می دهند و کم‌کم می بینیم انتخابات را برعکس نشان می دهند.

منصوری بیان کرد: وظیفه داریم این ایام را بازخوانی کنیم و دستاورد های آن را تبیین کنیم، یکی از این دستاوردها این بود که با حضور گسترده مردم شعله های آتش فتنه خاموش شد و فتنه گران منزوی شدند، ۹ دی در حقیقت نمایش عزت، عظمت و شکوه ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ۹ دی حمایت همه جانبه مردم از ولایت و در حقیقت از اساس کشور و جمهوری اسلامی و نمایش کامل به ولایت است.

این مقام مسؤول گفت: برخی از اصلاح طلبان از قبل با این اتفاقات همراه شده بودند که بعدها رد پای برخی از آنان در بعضی از کشورهای اروپایی پیدا شد، شاید مهم ترین بخش فتنه سال۸۸ بی اعتمادی و آسیب جدی به مردم بود که متحمل شدیم و واقعا این موضوع قابل گذشت نیست، در آن انتخابات پرشورترین انتخابات را برگزار کردیم اما متأسفانه عکس آن ایجاد شد و باعث شد دشمن تلاشش را چند برابر در راستای ضربه زدن به کشور انجام دهد که یادمان نرود دشمن به دنبال فتنه و فتنه گری است.

منصوری اظهار کرد: علامه مصباح ها و حاج قاسم های زمان با میدان داری و پرچمداری در متن این اتفاقات در فتنه ۸۸ کمک کردند تا فتنه را خنثی کنند، شاید در موضوع حاج قاسم شاخص ترین و پرتکرار ترین واژه که این روزها در رابطه با آن گفته می شود، واژه مکتب شهید سلیمانی است که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که باید از این مکتب درس ها بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم مرد مخلص خدا بود که در سخنرانی ها، برنامه ها و عملیات ها فقط خدا را مدنظر قرار می داد و بدانیم ما مسوولین هم باید خدا را در کارها مدنظر قرار دهیم و مکتب حاج قاسم می گوید اخلاص به عنوان مهم ترین مسئله باید در مدیریت مدنظر قرار بگیرد.

استاندارد تهران عنوان کرد: حاج  قاسم روحیه فداکاری و نوع دوستی داشت چرا که در متن زندگی مردم بود و در برهه های مختلف از جمله سیل خوزستان نیز به داد مردم رسید و هنوز از حاج قاسم به عنوان خادم یاد می کنند که نام یک روستا را بنام قاسم آباد نامگذاری کرده اند.

منصوری در پایان گفت: امید داریم عنایت خداوند متعال و روح پرفتوح حاج قاسم شامل حال همه ما شود و بتوانیم در برهه های مختلف به وظایف‌مان عمل کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا