همدان

آخرین استوری شهید امنیت نهاوند چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پنجشنبه شب گذشته پلیس شهرستان نهاوند برای دستگیری یکی از سوداگران مرگ به مخفیگاه وی وارد می‌شود که متهم مسلح به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کند و سرباز وظیفه مهدی رفیعی؛ یکی از کشتی‌گیران بنام این شهرستان و از علمداران هیات‌های حسینی را به شهادت می‌رساند.

امروز بعد از ظهر پیکر پاک این شهید با حضور مردم قدرشناس نهاوند از روبروی ستاد انتظامی تشییع و در باغ بهشت نهاوند به خاک سپرده خواهد شد.

در این ساعات مردم ایران و به خصوص استان همدان با شنیدن این خبر هر کدام ارادت خود را به آن با انتشار مطالبی در فضای مجازی به این شهید عزیز ابراز کردند که در این بین پیام دبیر رئیس فدراسیون کشتی و استوری شهید قبل از آسمانی شدنش نیز جالب توجه بود.

پیام علیرضا دبیر

پهلوانان واقعی شهدا هستند و الحمدالله که ورزشکاران و کشتی‌گیران در همه عرصه ها خصوصا شهادت افتخار آفرین بوده‌اند و باعث افتخار جامعه کشتی کشور است که چنین جوانانی را در دل خود دارد و امثال شهید مهدی رفیعی و جانباز حسن مولوی باید الگوی جوانان نهاوند، استان همدان و در نهایت کشور باشند. شهادت جانسوز شهید امنیت مهدی رفیعی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم‌شان، مردم شریف نهاوند، جامعه کشتی و ورزش استان همدان و کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم»

گفتنی است آخرین استوری شهید مهدی رفیعی در مورد مرگ بوده که گویی آن را و بالاترین درجه آن یعنی شهادت را طلب کرده است.

و حال تصویری از لباس‌هایی  به جا مانده از این شهید امنیت

روحش شاد و یادش گرامی‌ …

انتهای/89026/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا