اخبار ورزشی

سیاوش یزدانی دوباره غیبت خورد!

سیاوش یزدانی دوباره غیبت خورد!

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی پایانی دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ساعتی پیش اعلام شد. خیلی ها منتظر بودند تا ببینند اسکوچیچ در لیست جدید خود چه بازیکنانی را برای خط دفاعی تیم ملی انتخاب خواهد کرد. محرومیت کنعانی، مصدومیت حسینی و انتقال غیرمنتظره یزدانی از صدرنشین لیگ برتر به صدرنشین لیگ یک حکایت سه تن از نفرات تقریبا ثابت بخش دفاعی تیم ملی در این چند وقت اخیر بود.
کنعانی در آخرین لحظه با حکم استیناف به لیست تیم ملی اضافه شد، مصدومیت حسینی گفته می شود که جدی نیست و نامش در لیست دیده می شود. سیاوش یزدانی اما جایی در بین ۲۸ بازیکن دعوت شده به تیم ملی ندارد تا بعد از داستان جنجالی غیبت سربازی اش، یک غیبت دیگر را این بار در لیست تیم ملی تجربه کند.
مدافع سابق استقلال که پس از کش و قوس های بسیار برای گذراندن دوران سربازی مجبور به ترک تیمش شد و پیراهن ملوان را به تن کرد، برخلاف اردوی قبلی، برای بازی با کره و لبنان دعوت نشده است. بعد از انتقال سیاوش به ملوان تردیدهای زیادی وجود داشت که آیا اسکوچیچ از لیگ یک بازیکن به تیم ملی دعوت می کند که جواب با انتشار لیست منفی بود.
بازی نرسیدن به یزدانی با وجود نداشتن مدافع و استفاده از بازیکنی با پست غیرتخصصی در دفاع آخر، سوژه انتقاد شدید مجیدی از اسکوچیچ بعد از صعود به جام جهانی بود. سرمربی آبی ها در اعتراض به این تصمیم سرمربی تیم ملی از مدافعان تیمش به عنوان بهترین های ایران یاد کرد و بازی ندادن به سیاوش را عاملی برای افت روحیه این بازیکن دانسته بود. چند هفته بعد از این اتفاقات بود که موضوع سربازی یزدانی و مرادمند، این دو بازیکن را به یکباره از استقلال دور و برای خدمت راهی انزلی کرد.
بیشتر بخوانید:

استقلالی ها به تعطیلات رفتند

دبیر:خط قرمز من نظام است

واکنش عضو کمیته انضباطی به زمان تشکیل جلسه برای بررسی حواشی دربی

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا