سیاسی

تشدید سردرگمی درباره فرجام مهم ترین بخش لایحه بودجه / سخنگوی کمیسیون تلفیق: ارز ترجیحی حذف نشده / میرتاج الدینی : دیروز حذف شده

تشدید سردرگمی درباره فرجام مهم ترین بخش لایحه بودجه / سخنگوی کمیسیون تلفیق: ارز ترجیحی حذف نشده / میرتاج الدینی : دیروز حذف شده

محمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به اظهارات رحیم، زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق که گفته بود ارز ترجیحی حذف نشده  گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی از بودجه ۱۴۰۱ حذف شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: در مقابل یارانه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در جهت جبران حذف ارز ترجیحی را در دست تصویب گذاشتیم. این ۲۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه تامین گندم، دارو و کالاهای اساسی است.
ارز ترجیحی دیروز حذف شده بود!
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به اظهارات زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف نشدن ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا دیروز حذف شده بود و امروز در خصوص شیوه پرداخت جلسه داشتیم نه حذف آن!

بیشتر بخوانید:
اصرار کمیسیون تلفیق مجلس بر تداوم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در سال آینده

اصرار دولت برای حذف ارز ترجیحی همچنان ادامه دارد / شرط همراهی مجلس

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با مشارکت دولت و مجلس حذف شد!
میرتاج‌الدینی در واکنش به تیتر یکی از خبرگزاری‌های رسمی دولت که عنوان کرده بود که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط «مجلس» به تصویب رسید،  به دیده بان ایران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در لایحه دولت حذف شده بود و مجلس هم با دولت همراهی کرد و این ارز را در بودجه ۱۴۰۱ حذف کرد.
قضیه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پیچیده است؛ همه از آن سر در نمی‌آورند!
وی در ادامه افزود: این تیترها نشان از تناقض میان مجلس و دولت نیست؛ یک مقدار این قضیه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پیچیده است که همه از آن سر در نمی‌آورند.
میرتاج‌الدینی ادامه داد: در واقع دولت پیشنهاد داده بود و در مقابل مجلس هم با پیشنهاد دولت مبنی بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موافقت کرد.
فرقی میان مجلس و دولت در تصویب حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست
نایب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه با تاکید بر این قضیه که ارز ۴۲۰۰تومانی با مشارکت دولت و مجلس حذف شد، گفت: فرقی میان مجلس و دولت در تصویب حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست. این تصمیم هم از طرف مجلس و هم دولت مورد تایید بود.
میرتاج‌الدینی در پایان در رابطه به میزان بودجه‌ای که به کالابرگ الکترونیکی اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: در خصوص میزان بودجه  کالا برگ الکترونیکی هنوز دولت تصمیمی نگرفته است.

۲۱۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا