کهگیلویه و بویراحمد

روزهای پرکار نیروی انتظامی دنا/ از رفع اسارت شاهین تا کشف محموله‌های قاچاق+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، آمادگی نیروهای انتظامی شهرستان دنا نشان از عزم جدی این یگان برای امنیت و آرامش مردم است. 

سرهنگ تقوی فرمانده نیروی انتظامی دنا در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: خط قرمز نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان دنا، حفظ آرامش و امنیت دنا نشینان است و در این راستا هر کسی به هر نحوی بخواهد باعث برهم زدن امنیت و آسایش مردم شود قطعا از چشم ما دور نخواهد بود و اجازه نخواهیم داد که به اهداف شوم و سودجویانه برسند. 

تقوی اظهار کرد: در چند روز گذشته ماموران نیروی انتظامی دنا توانستند دو محموله قاچاق کالا  که یک محموله پارچه و دیگری محموله لوازم خانگی بود را توقیف وبه مراجع قضایی ارجاع دهند.

وی گفت: همچنین مأموران ما توانستند یک بهله شاهین را که توسط شکارچیان زنده گرفته شده بود را توقیف و پس از  هماهنگی با مقام قضایی تحویل سازمان متولی امر محیط زیست گردید.

این فرمانده تصریح کرد: در خصوص مقابله با سوداگران مواد مخدر نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا توانستند در عملیات مشترک با پاسگاه میمند و مأموران مبارزه با مواد مخدر استان بیش از ۴۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و تحویل مقامات قضایی دهند و فرد قاچاقچی را روانه زندان کنند. 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا