اخبار ورزشی

تاریخ ساز مادرید در یک قدیمی پی اس جی!

تاریخ ساز مادرید در یک قدیمی پی اس جی!

به گزارش خبرگزاری recive؛ تقریبا تردیدی وجود ندارد که دوران حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن ژرمن تمام شده و این سرمربی آرژانتینی شغل خود را از دست خواهد داد. در روزهای منتهی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه، عنوان شد که این ستاره فرانسوی یکی از شروط خود برای ماندن در این باشگاه را توافق با زین الدین زیدان اعلام کرد و به همین دلیل، مدیران پاری‌سن ژرمن تلاش رسمی خود برای توافق با این سرمربی پرافتخار را آغاز کرده‌اند.
زیزو پاسخ مثبتی در اولین دور از مذاکرات نداد و چندان مایل به پذیرفتن پیشنهاد پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد نبود. او چند سال قبل در پاسخ به احتمال قبول هدایت این تیم متمول، تاکید کرد که هوادار مارسی بوده و علاقه‌ای به حضور روی نیمکت تیم رقیب ندارد.
اخبار حاکی از آن بود سرمربی سابق رئال مادرید تمایل زیادی به در دست گرفتن هدایت تیم ملی فرانسه داشته و می‌خواهد تا جام جهانی در نوامبر پیش رو همچنان بیکار بماند. اینکه در صورت عدم توافق فدراسیون فوتبال فرانسه با دیدیه دشان برای تمدید قرارداد، احتمالا زیزو سرمربی این تیم خواهد شد.
علی رغم تمام گمانه زنی ها در مورد حضور زیدان در تیم ملی فرانسه، به نظر می رسد در روزهای اخیر روند مذاکرات او و پی اس جی تغییر کرده و حالا زیزو نزدیک تر از قبل به نیمکت پاریسی هاست.
رادیو مونته کارلو شب گذشته ادعا کرد که زیزو فصل بعد سرمربی پاریسی ها خواهد بود. او دو روز پیش در جزیره ایبیزا اسپانیا حضور داشت و با مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی نزدیک به دو ساعت دیدار کرد. زیزو همچنین روز گذشته در پاریس دیده شده است. همزمان ناصر الخلیفی که در قطر حضور داشت نیز به پاریس برگشته و به نظر مذاکرات پیشرفته ای بین دو طرف در جریان است.
لوپاریزین، دیگر منبع نزدیک به پی اس جی هم امروز ادعا کرد که زیزو بسیار نزدیک به نیمکت پی اس جی است و فصل بعد هدایت تیمی را عهده دار خواهد بود که هدف اولش فتح لیگ قهرمانان است. اگر این اتفاق رخ بدهد، باید دید واکنش هواداران رئال مادرید و مارسی چه خواهد بود. پس از ناکامی رئال در جذب امباپه، حضور زین الدین زیدان روی نیمکت پی اس جی، خبر بد دیگری برای دوست داران قهرمان اروپا خواهد بود.
پی اس جی فعلا در حال فراهم کردن مقدمات برکناری پوچتینو است و به نظر می رسد سپس خبر عقد قرارداد سه ساله با زیدان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از دوبنده حسن یزدانی تا تقلب سردار آزمون

هوا در قطر گرم است اما بازیکنان تیم ملی لذت می برند!

منتقی شدن نکونام و دست خالی استقلال!

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا