تهران

بارش برف و باران در محورهای هراز و فیروزکوه/ ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرق استان تهران

ایرج کهریزی فرمانده پلیس های ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو دلایل رفت و برگشت محور هراز پرحجم و روان در جریان است اما بارش برف و باران در ارتفاعات هراز باعث لغزندگی سطح این محور شده به همین علت کندی تردد را در برخی نقاط این محور شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده اما در محدوده گدوک بارش برف و لغزندگی محور باعث کندی عبور و مرور وسایل نقلیه شده است.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است و بارش نزولات آسمانی از نوع باران تاثیری در افزایش بار ترافیکی نداشته و هم وطنان به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس های ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه سطح محورهای کوهستانی شرق استان تهران بسیار لغزنده است، ابراز کرد: هموطنانی که قصد عبور از این محورها را دارند باید با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم مواد غذایی کافی، باک پر و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو وارد محورها شوند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده تاکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت حقوق شهروندی و شکیبایی در هنگام رانندگی می تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا