کرمان

پیوس: گل‌گهر امکانات و کادرفنی فراتر از آسیا دارد/ فکر و ذکر ما لیگ یک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرشاد پیوس پس از شکست چهار بر صفر شهرداری آستارا مقابل گل‌‌گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود. روز گذشته هم گفتم مقابل یکی از تیم‌هایی که امکانات و کادرفنی‌اش فراتر از آسیا است، دیدار سنگینی داریم. گل‌گهر بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما امروز خوب کار کردیم. سپاهان هم که جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است مثل ما در این ورزشگاه چهار گل خورد.

وی افزود: شهرداری آستارا مقابل گل‌گهر توانمند بود. بچه‌های ما در حد توان‌شان با جان و دل و باغیرت دویدند. سعی کردیم مرکز زمین را از حریف بگیریم. تلاش زیادی کردیم اما گل‌گهر تیم گردن کلفتی است. فکر و ذکر ما بازی‌های لیگ یک است و امیدوارم در آن مسابقات بتوانیم تیم خوبی باشیم و سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم. 

سرمربی شهرداری آستارا اضافه کرد: امیدوارم گل‌گهر سهمیه آسیایی بگیرد. بچه‌های ما هم هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و از امروز بازی‌های سختی در لیگ دسته اول داریم. به برخی بازیکنانم مقابل گل‌گهر استراحت دادیم تا با توان خیلی بالایی مقابل رایکا حاضر شویم. همه تیم‌های لیگ یک قوی هستند و تیم‌ها شرایط نزدیکی به هم دارند. فاصله تیم دهم جدولی ما با صدر شش امتیاز است و با پایین جدول هم 65- امتیاز اختلاف داریم. بازی‌های لیگ یک هم مانند لیگ برتر تحت فشار برگزار می‌شود و هر پنج روز یک بازی می‌کنیم. مصدومانی داریم اما اگر به مسابقات ما برسند، می‌توانیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا