کرمانشاه

سویه اُومیکرون، کرمانشاه را به حالت آماده‌باش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم را برای مقابله با سویه اُومیکرون در استان داریم.

وی ادامه داد: دستگاه اکسیژن‌ساز به اندازه کافی در بیمارستان‌های استان وجود دارد همچنین تعداد ۲ هزار کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مدیران بیمارستان‌ها باید تعمیرات دستگاه‌ها و تعویض فیلترها و روغن دستگاه را انجام دهند تا درصورت بروز پیک احتمالی با مشکل اکسیژن مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ تخت به تخت‌های ICU در بیمارستان‌ها اضافه شده و آمادگی تامین تجهیزات بخش ICU بیمارستان فارابی را نیز پس از تکمیل این بخش داریم.

محمدی، از ذخیره داروی رمدسیویر و سایر داروهای مربوط به کرونا برای یک ماه در استان خبر داد و گفت: در صورت مواجه با پیک جدید بیماری کمبودی از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز  در استان وجود ندارد.

محمدی گفت: با توجه به ضرورت وجود برخی اقلام مصرفی در بیمارستان‌ها، تمهیداتی اندیشیده شود که این اقلام با توجه به اعلام نیاز بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گیرد و لیست این اقلام در اختیار بخش‌های مرتبط قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا