اصفهان

محموله‌ای که به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد دالوند در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل محور “تالاب” به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرپرست معاونت عملیات استان اصفهان افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌ها جاساز شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دالوند خاطرنشان کرد: مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به این افراد نخواهد داد.

سارقی با ۱۰ میلیارد اموال مسروقه در خوانسار

علی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ویلاها و اماکن خصوصی در شهر خوانسار بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی یک نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه متهم ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف که پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شوند.

بابایی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت اموال کشف شده طی ۴ فقره سرقت از شهروندان خواست، اماکن خصوصی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنند و از نگهداری اموال با ارزش اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/63090/ن


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا