اخبار استانها

۴۰ درصد کفش ایران در تبریز تولید می شود

۴۰ درصد کفش ایران در تبریز تولید می شود

به گزارش recive، کریم صادق زاده در مراسم رونمایی از پوستر دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت کفش تبریز افزود: هم اکنون تعداد نیم میلیون نفر به صورت مستقیم در صنعت کفش تبریز اشتغال دارند.

به گفته وی ۱۷۵ هزار نفر از این افراد عضو خانه کارگر تبریز بوده و خدمات مختلفی دریافت می کنند.

صادقزاده با تاکید بر لزوم توجه ویژه به این صنعت در تبریز، حمایت از کارگر ایرانی و نیز  تولیدات داخلی، را سرلوحه برنامه های خانه کارگر تبریز دانست و گفت: مخالف شدید واردات کالاهای خارجی در هر زمینه ای هستیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، خرید کالاهای خارجی مساوی است با بیمار شدن کارگران ایرانی.

وی با بیان این که در چند سال اخیر، خانه کارگر تبریز رتبه اول کشوری را کسب کرده است، افزود: خانه کارگر از سه اصل، کارگاه، صاحب سرمایه و کارگر حمایت همه جانبه می کند و بنا داریم کارگاه و صاحب سرمایه به طور جد مورد حمایت قرار بگیرند، چون تا این دو مقوله نباشند کارگر نمی تواند مشغول به کار باشد.

رییس خانه کارگر تبریز با بیان اینکه در شهرک های صنعتی تنش و… در کم ترین میزان خود قرار دارد یادآور شد: تنها مشکل کارگران تبریز، میزان پایین بودن حقوق برخی از آنان و عدم توازن بین دریافتی های برخی کارگران تبریز و سایر شهرها از جمله تهران است‌.

وی ادامه داد: اکنون کفش تبریز برندی آشنا برای کل ایران شده است و مهم ترین اصل آن کیفیت بالای کفش های جرم تبریز است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا