یزد

امام جمعه بافق: اندیشکده‌ها نباید سیاسی کاری کنند/عدالت اجتماعی اولویت برنامه‌ریزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، حجت الاسلام رضا سعات‌فر در جریان دیدار با اعضای هیأت مدیره اندیشکده صفای استان با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر اندیشکده‌ها در توسعه همه جانبه کشور، اظهار کرد: اصل هدف تشکیل اندیشکده‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است و باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی با بیان این‌که رونق بخشیدن به صنایع با هدف ایجاد عدالت اجتماعی باید در اولویت اجرایی و برنامه‌ریزی اندیشکده‌ها قرار گیرد، افزود: تولید فکر منطقی و همه جانبه از جمله الزامات اجرایی در اندیشکده‌هاست.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص وضعیت این شهرستان گفت: حفظ خاک از جمله ظرفیت‌های معنوی و مادی است که باید بیش از پیش برای حراست از آن برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام سعادت‌فر توجه به فرآوری‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: صنایع در جابجایی خود به مناطق مختلف استان باید آب مورد نیاز خود را نیز تأمین کنند.

 مدیریت نخبگان برای توسعه پایدار محور اجرایی اندیشکده صفا است

محمدحسین فنایی، نایب رئیس هیأت مدیره اندیشکده صفای استان یزد با بیان این‌که توسعه ایران اسلامی به فکر کردن کاربردی نیاز دارد، اظهار کرد: حمایت از اندیشکده‌های مختلف از جمله مهمترین راهکارهای اجرایی برای حمایت از توسعه همه جانبه است.

وی برون سپاری بسیاری از فرصت‌های توسعه‌ای لازم است، افزود: در آینده‌ای نزدیک کشورهای توسعه یافته بر اساس تعداد و میزان ظرفیت اندیشکده‌ها بررسی و هدف‌گذاری می‌شوند.

نایب رئیس هیأت مدیره اندیشکده صفای استان یزد در ادامه با بیان این‌که بدنه دولت نباید بیش از حد بزرگ شود، گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان و کشور ایفا می‌کند.

فنایی با بیان این‌که طی ۴۰ سال گذشته ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، تصریح کرد: تصمیم سازی برای مدیران و مدیریت نخبگان در رستای استفاده از تجارب بهینه یکی از محورهای اجرایی و در دستور کار اندیشه صفا در استان یزد است.

وی در پایان تصریح کرد: اندیشکده‌ها می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی و کارشناسی توانمند به کمک دولت بیایند و برای رفع سریع چاالش‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود اقدمات مناسبی انجام دهد.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا