کرمانشاه

خداحافظی بارانی کرمانشاهیان با پاییز/ سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه حاکم بر جو منطقه موج دوم از این سامانه به تدریج از ظهر امروز تا صبح فردا در بعضی از ساعات وزش باد نسبتا شدید، بارندگی و رعد و برق در سطح استان می‌‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارندگی در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار است و بارش ممکن است در پاره‌ای از نقاط با رگبار پراکنده تگرگ هم همراه باشد؛ این وضعیت سبب آبگرفتگی معابر عمومی در بعضی از مناطق به ویژه برای نواحی یاد شده خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: موج سوم از سامانه مذکور از رطوبت کمتر، اما هسته سردتری برخوردار است و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد این موج هم بارش‌های آن عمدتا برای نیمه غربی استان به دنبال خواهد داشت که به دلیل همراهی با هوای سرد بارش آن علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها ممکن است در مناطق سردسیر هم به شکل برف دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مه صبحگاهی به ویژه در نواحی سردسیر و مرطوب به ویژه در اوایل روز چهارشنبه پدیده مورد انتظار طی چند روز آینده خواهد بود.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا