اخبار استانها

تشکیل ۱۵ کمیته ویژه برگزاری برنامه های دهه فجر در آبادان

تشکیل ۱۵ کمیته ویژه برگزاری برنامه های دهه فجر در آبادان

به گزارش خبرنگار recive از آبادان، بیژن ربیعی در نشست هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان از ، کمیته روابط عمومی، بانوان و خانواده، ایثار و شهادت، دانش آموزی و فرهنگیان، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، مردمی و عشایری، کارگران و کارآفرینان، اصناف و بازاریان، حوزه و روحانیت، دانشجویی، رسانه ها و فضای مجازی، قرآن و عترت و هیاتهای مذهبی و مساجد، امنیتی و پشتیبانی به عنوان ۱۵ کمیته کاری ویژه برگزاری برنامه های دهه فجر در این شهر نام برد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ی ورود به چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: طی دو سال گذشته به خاطر وضعیت ناشی وجود کرونا، موفق به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشدیم اما امسال خوشبختانه با گشایشی که در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا ایجاد شده و طبق اعلام ستاد برگزاری ویژه بنامه های دهه فجر استان، برنامه های مختلفی را اجرا می کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های دهه فجر منوط به همکاری مردم است، تصریح کرد: به طور حتم در برگزاری برنامه ها بایستی پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا خدای ناکرده شاهد همه گیری کرونا و رسیدن به وضعیت نارنجی و یا قرمز نباشیم و ما را با محدودیت و مشکل مواجه کند برای تحقق این موضوع نیاز به همکاری همه جانبه از سوی مردم و مسئولان داریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: در حال حاضر اصل بر برگزاری برنامه هاست و بایستی دید که شرایط به لحاظ وضعیت کرونا در منطقه چگونه خواهد بود و ستاد مرکزی دهه فجر در استان (مشروط به وضعیت هر شهر) چه چیزی را به ما ابلاغ می کند.

ربیعی؛ با تاکید دوباره بر لزوم حمایت و همکاری تمامی دستگاهها در هرچه پربارتر و بهتر برگزار شدن ویژه برنامه های دهه فجر، گفت: تلاشمان آنست که مراسم این دهه مردمی برگزار شود زیرا مردم یکی از ارکان مهم  در شکل گیری و پیروزی انقلابند و بایستی مردم در این ایام همچون روزهای انقلاب نقش اثرگذار خودشان را با حضور در صحنه ها و برنامه های مختلف نشان دهند.

وی افزود: از شهروندان می خواهیم چراغانی و نصب پرچم بر سر در خانه هایشان را انجام دهند و شهرداری نیز فضای شهری را آماده جشن های انقلاب کند و دستگاههای اجرایی هم به این مسئله کمک کنند.

وی اظهار کرد: آبادان شهر مرزی، مهم و اثرگذار در معادلات و اتفاقات کشور بوده و هست. دشمنان ما را رصد می کنند و بایستی ضمن برگزاری باشکوه جشن های انقلاب، اقتدار، مشروعیت و وفاداری خودمان را به انقلاب و نظام نشان دهیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم در چهار دهه گذشته در عرصه سیاسی و روابط بین الملل نقش خود را ایفا می کند و سبب تقویت گفتگوها در عرصه های بین المللی و جهانی می شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا