اخبار ورزشی

توهین زشت هواداران نیس به فوتبالیست فقید نانت

توهین زشت هواداران نیس به فوتبالیست فقید نانت

به گزارش خبرگزاری recive؛ نیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ فرانسه میزبان سنت اتین بود و با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید.
اتفاق عجیبی در طول این بازی رخ داده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و با واکنش زیادی از سوی رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان روبه‌رو شد.
فرنچ فوتبال نیوز خبر داده که بعضی از هواداران نیس در دقیقه ۹ این بازی شعارهایی را علیه امیلیانو سالا سر دادند، بازیکنی که در ژانویه ۲۰۱۹ در یک حادثه هوایی در حالی که قصد داشت به ولز سفر کند کشته شد.
هواداران نانت پس از این اتفاق و برای ادای احترام به این بازیکن تصمیم گرفتند که در هر بازی در دقیقه ۹ دست به تشویق او بزنند اما حالا تماشاگران حاضر در ورزشگاه خانگی نیس اقدام به سو استفاده از این حرکت کردند.
گفته می‌شود که ترجمه شعاری که علیه این بازیکن فقید سر داده شده به این شکل است:« او یک بازیکن آرژانتینی بود که نمی‌توانست به خوبی شنا کند. امیلیانو حالا زیر آب است.»
این اتفاق چند روز پس از شکست نیس در فینال جام حذفی فرانسه برابر نانت رخ داده که تیم سابق سالا به حساب می‌آید. هواداران نانت در طول این مدت یاد این بازیکن را با این شعار زنده نگه داشتند:« او بازیکنی آرژانتینی است که هرگز تسلیم نشد. امیلیانو سالا، امیلیانو سالا.»
این اقدام غیراخلاقی هواداران نیس باعث شد که مدیران این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای چنین رفتاری را شدیدا محکوم کنند.
در بخشی از این بیانیه آمده:« ارزش‌های این باشگاه هرگز چنین رفتاری را نمی‌پذیرد و این اقدامات از نظر خانواده قرمز و مشکی غیرقابل تصور و توهینی ناراحت کننده از سوی اقلیتی از هواداران است.»
بیشتر بخوانید:
جشن قهرمانی اینتر در جام حذفی ایتالیا/عکس
دستمزد گل‌محمدی در پرسپولیس به اندازه یک مربی خارجی!
منچستریونایتد هافبک هلندی بارسا را می‌خرد/عکس
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا