آذربایجان شرقی

کشف 4.4 تن انواع موادمخدر با 3287 قاچاقچی و توزیع‌کننده آذربایجان‌شرقی/ تشکیل 2302 پرونده کلاهبرداری در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: در سال‌جاری ۴ تُن و ۴۷۹کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و تعداد ۳ هزار و۲۸۷ قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است. 

کشف ۸۹ درصد کلاهبرداری‌ها در استان

سردار عبدی از کشف ۸۹ درصدی کلاهبرداری‌ها در استان خبر داد و گفت: در این زمینه ۲ هزار و ۳۰۲ پرونده تشکیل شده و میزان وقوع کلاهبرداری در استان ۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی مسوول ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و جزو سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط با شئون جامعه را دارد. 

وی با اشاره به همراهی و تعامل اصحاب رسانه در ماموریت‌های پلیس افزود: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در افزایش احساس امنیت، ارتقاء دانش و اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به جامعه دارند و در خنثی کردن شایعاتی که باعث اخلال در امنیت روانی مردم می‌شود، اثرگذار هستند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

کشف جرائم اقتصادی به ارزش ۴۰۳ میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی/ تشکیل ۳ پرونده اختلاس

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی از تشکیل ۱۶۸ پرونده در زمینه جرائم اقتصادی در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

 سردار حسین عبدی بیان داشت: امسال در زمینه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در نظام اقتصادی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، پولشویی، رباخواری،  اختلاس، ارتشا، تبانی در معاملات دولتی، تعدی به اموال دولتی، فرار مالیاتی، زمین‌خواری، احتکاری ۱۶۸  پرونده‌ تشکیل شده است.

وی، ارزش این پرونده‌ها را ۴۰۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۶۸ پرونده تشکیل شده در زمینه جرائم اقتصادی ۲۱۹ متهم دارد.

عبدی افزود: از جمله این پرونده‌ها می‌توان به ۱۱ پرونده در زمینه تسهیلات بانکی غیرمجاز و سه پرونده اختلاس اشاره کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در رابطه مبارزه با قاچاق کالا امسال در استان در نیمه نخست امسال یادآور شد: امسال ۱۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است که در این زمینه نیز یک هزار نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/60001/س/ر


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا