اخبار ورزشی

لیگ برتر والیبال| نبرد بالانشینان برای قهرمانی نیم فصل/ برگزاری سه مسابقه در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته یازدهم نبرد غیرمستقیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه، تیم‌های اول و دوم جدول برای تعیین قهرمان نیم‌فصل است. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان با پیروزی در هر 10 بازی برگزار شده، کسب 29 امتیاز و ایستادن در صدر جدول، ثابت کرده‌اند هدفی جز قهرمانی نیم‌فصل آن هم بدون بازی باخته را ندارند. سپاهانی‌ها در هفته یازدهم میهمان سایپا تیم سیزدهم جدول رده‌بندی هستند و هر دو تیم برای پیروزی در این هفته، انگیزه‌های زیادی دارند؛ سپاهان برای قطعی کردن قهرمانی نیم‌فصل و سایپا برای برای افزایش تعداد بردها.

در طرف مقابل اما شهرداری ارومیه که سایه به سایه، فولاد مبارکه سپاهان را تعقیب می‌کند این هفته میهمان ورامینی‌هاست. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که شهرداری ورامین بعد از باخت به لبنیات هراز آمل در هفته دهم در بازی فردا به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و جبران شکست هفته گذشته است. شاگردان محمدرضا تندروان که تاکنون هشت برد و 24 امتیاز کسب کرده‌اند، قصد دارند در روز تقابل با تیم دهم جدول، به بهترین شکل ممکن از فرصت استفاده کنند تا بلکه با کسب یک پیروزی به موقع، شانس خود را برای تصاحب عنوان قهرمان نیم‌فصل در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی افزایش دهند.

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی هفته یازدهم تیمش اظهار داشت: قطعاً هیچ مسابقه‌ای در لیگ امسال آسان نیست. ورامین در سال‌های اخیر همیشه تیم سرسختی را روانه مسابقات کرده است. هرچند آنها امسال نوسان زیادی داشتند، اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم آنها را دست کم بگیریم. بدون شک برای ماندن در جمع مدعیان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی فردا برنده باشیم.

پیکان تهران بعد از باخت در هفته‌ دهم، این هفته در کسوت تیم سوم به مصاف پاس گرگان خواهد رفت. شاگردان امید عقیلی در تیم پاس هفته گذشته را با پیروزی مقابل مس رفسنجان در یک بازی پر افت و خیز پشت سرگذاشتند تا با یک پله صعود، به رتبه نهم برسند. گرگانی‌ها این هفته نیز به دنبال کسب پیروزی و ارتقای جایگاه هستند. این درحالی است که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان به هیچ‌عنوان قصد ندارند در هفته‌های حساس پایانی نیم‌فصل، تن به شکست دهند.

نبرد تیم‌های میان جدول راه‌یاب ملل مریوان و شهرداری گنبد به عنوان تیم‌های چهارم و ششم، نیز در نوع خود جذاب و دیدنی خواهد بود. چراکه برد و باخت در این بازی نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقا یا سقوط جایگاه دو تیم خواهد داشت.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

سایپا – فولاد مبارکه سپاهان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت 16

شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16

شهداب یزد – آذرباتری ارومیه

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری گنبد

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16

هورسان رامسر – مس رفسنجان

تهران، خانه والیبال، ساعت 18

پیکان تهران – پاس گرگان

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا