اخبار ورزشی

باز شدن پای قاچاق انسان به پناهنده شدن دختران وزنه‌بردار!

باز شدن پای قاچاق انسان به پناهنده شدن دختران وزنه‌بردار!

به گزارش خبرگزاری recive؛ در هفته‌های گذشته خبر مهاجرت و پناهندگی دو دختر وزنه بردار ایرانی، شوک بزرگی به ورزش وارد کرد.
ابتدا یکتا جمالی پس از کسب مدال نقره جوانان جهان از اردوی تیم ملی خارج شد و به آلمان رفت، و بلافاصله پس از او هم پریسا جهانفکریان، اولین دختر المپیکی وزنه برداری با ایران خداحافظی کرد تا آوار بزرگی بر سر ورزش ایران بریزد.
در سال‌های اخیر وزنه برداری ایران با حواشی و مشکلات مختلفی مواجه شده؛ از دوری و جدایی قهرمانان این رشته، تا ناکامی‌های پیاپی وزنه‌برداران، افول این رشته در مسابقات مختلف و نارضایتی گسترده، مشکلاتی است که در دوره ریاست علی مرادی به وجود آمده و آخرین پرده از آن، پناهندگی دو دختر وزنه بردار بود.
همه این‌ مشکلات در حالی اتفاق افتاد که در این مدت، علی مرادی، رییس فدراسیون روزه سکوت گرفته بود و حالا پس از مدتی، درباره دلیل این پناهندگی‌ها، از وجود یک باند قاچاق انسان سخن گفته.
این در حالی است که مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی در این سال‌ها گریبان وزنه برداران را گرفته و سو مدیریت مرادی باعث شده تا خیل عظیمی از این ورزشکاران با نارضایتی از وزنه برداری سخن بگویند. با این وجود رییس فدراسیون به جای عذرخواهی، و تلاش برای رفع مشکلات این رشته، و پذیرش سومدیریت خود، تلاش کرده تا با فرار رو به جلو موضوع را از اصل آن منحرف کند و بر روی آن سرپوش بگذارد.
اقدامی که باعث می‌شود وزنه برداری همچنان با رییس بازنشسته خود به دوری باطل ادامه دهد و نه تنها گره از مشکلاتش باز نشود، بلکه همچنان در زیر این آوار سنگین، نفسهایش به شماره بیفتد.
256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا