آذربایجان غربی

خبرنگار خبرآنلاین در آذربایجان‌غربی یکی از نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای شهرنگار شد

خبرنگار خبرآنلاین در آذربایجان‌غربی یکی از نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای شهرنگار شد

به گزارش recive آذربایجان‌غربی، نخستین جشنواره رسانه ای و هنری شهرنگار با برگزاری آیین ویژه اختتامیه در محل آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به کار خود پایان داد.

 در این آیین اختتامیه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد، نفرات برتر در بخش عکس و آثار هنری و رسانه نگاران به روی سن دعوت شده و جوایز و لوح های تقدیر خود را تحویل گرفتند.

گفتنی است؛ شهرداری ارومیه به منظور حمایت از تولیدات رسانه ای و هنری امید آفرین و فرهنگ سازی ترویج اندیشه مشارکت مسئولانه شهروندان در توسعه و آبادانی شهر زیبای ارومیه و با باور قوی به نقش فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی در ایجاد ارتباط دو سویه میان کارگزاران مدیریت شهری و شهروندان مسئولیت شناس با تاکید بر تکالیف و حقوق طرفین، نخستین جشنواه تولیدات محتوایی شهرنگار را در دو بخش تخصصی(رسانه های رسمی) و عمومی (شهروندان) برگزار کرد.

«سینا پسران افشاریان» خبرنگار recive در استان آذربایجان‌غربی در بخش یادداشت به عنوان یکی از نفرات برتر جشنواره تجلیل شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا