تهران

هنرستان کشاورزی در پیشوا احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آئین تجلیل از برترین‌های پژوهش‌سرای خواجه نصیر، اظهار کرد: جوانان و دانش آموزان از جمله سرمایه‌های معنوی شهرستان پیشوا هستند و نقش آموزش و پرورش در بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش آنان، نقشی حساس، مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولیدات علمی جایگاه درخشانی در عرصه جهانی و بین‌المللی دارد که این مهم به پشتوانه کارهای علمی و پژوهشی در سنین دانش آموزی حاصل شده و باید مورد توجه مدارس قرار گیرد.

فرماندار پیشوا افزود: ما مسئولان وظیفه داریم فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم تا استعدادها، خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان کشف و شکوفا شود و آینده خوبی را برای آنان و کشور رقم بزنیم.

عباسی بیان کرد: طی سال‌های اخیر پژوهش‌سرای دانش آموزی پیشوا با فعالیت در فضایی محدود، اقدامات و کارهای بزرگی را رقم زده و برای بهبود فعالیت‌ها، در سال گذشته کلنگ احداث این مجموعه به زمین زده شد.

وی ادامه داد: برای احداث و راه‌اندازی هنرستان کشاورزی پیشوا نیز پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیادی صورت گرفته و قول مساعد آن از سوی یکی از خیرین ارزشمند منطقه اخذ گردیده تا دانش آموزان علاقمند به حوزه کشاورزی، مهارت های لازم را در این هنرستان کسب کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا