اخبار ورزشی

افشاگری سایت ایتالیایی از بی مسئولیتی‌های رونالدو

افشاگری سایت ایتالیایی از بی مسئولیتی‌های رونالدو

به گزارش خبرگزاری recive؛ رونالدو امروز به تمرینات منچستریونایتد بازگشت ولی عدم حضور او در کنار تیم در بازی مقابل منچسترسیتی به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شد.
رونالدو پس از اینکه متوجه شد در بازی مقابل منچسترسیتی قرار است روی نیمکت بنشیند، تیم را به مقصد پرتغال ترک کرد و حاضر نشد در کنار تیم بماند. این موضوع با واکنش شدید رسانه‌های انگلیسی همراه شد و حالا رسانه ایتالیایی در گزارشی عنوان کرد که او در یوونتوس نیز ۵ بار متفاوت این کار را تکرار کرده است.
فوتبال ایتالیا در ادامه واکنش‌ها به رونالدو نسبت به ترک تیم و سفر به پرتغال، ۵ نمونه از رونالدو در زمان حضور این بازیکن در باشگاه یوونتوس پرده برداشت.
سایت فوتبال ایتالیا نوشت: کریستیانو رونالدو به پرتغال سفر کرد به جای اینکه در کنار هم‌تیمی‌هایش بازی دربی شهر منچستر را ببینید. این کار او ، دیگر بازیکنان را شدیدا ناامید کرد. ستاره ۳۷ ساله پرتغالی البته نمونه‌های مشابهی نیز دارد. او چندین مرتبه در زمان حضورش در باشگاه یوونتوس به دلیل از دست دادن ترکیب اصلی تیم را رها کرد و عدم حس مسئولیت خود را به رخ کشید.
در گزارش زیر به ۵ اتفاق مشابه رونالدو در باشگاه یوونتوس خواهیم پرداخت.
۱-برداشت قارچ خوراکی در حومه شهر
اکتبر ۲۰۱۹ ، ساری به رونالدو پیش از بازی مقابل لچه استراحت داد ولی کریستیانو به جای اینکه در کنار ترکیب باشد، تصمیم گرفت در تورین بماند و به حومه شهر برای برداشت نوعی قارچ برود. در آن بازی یوونتوس مقابل لچه نمایشی ناامیدکننده داشت و یک بر یک به تساوی رسید.
بسیاری از طرفداران از او به خاطر این تصمیم عصبانی شدند که چرا با تیم برای بازی مقابل لچه سفر نکرد و نخواست روی نیمکت بنشیند.
۲- ترک ورزشگاه در میان بازی
۲ هفته پیش از ماجرای بازی یوونتوس و لچه ، ساری در دقیقه ۵۵ بازی مقابل میلان، رونالدو را به دلیل تصمیمات فنی تعویض کرد. بازی در آن زمان با نتیجه بدون گل مساوی بود و ساری تصمیم گرفت برای گلزنی پائولو دیبالا را به جای رونالدو وارد زمین کند. کریستیانو که از این تصمیم خوشش نیامد، ورزشگاه یوونتوس را ترک کرد و به جای اینکه تا پایان بازی روی نیمکت بنشیند، به خانه رفت.
۳- سفر به پرتغال
در مارس ۲۰۲۰ دقیقا پیش از اولین قرنطینه در کشور ایتالیا، رونالدو به پرتغال سفر کرد تا در کنار مادرش در شهر مادیرا باشد. وقتی رسانه‌ها خبر دادند که دنیل روگانی به کرونا مبتلا شده، این بازیکن در آن زمان در خانه بود و اولین بازیکن خارجی بود که کشور را ترک کرده بود. او بعدا تست کرونا داد و مشخص شد که به کرونا مبتلا شده است. بسیاری از مردم رونالدو را متهم کردند که او پروتکل‌های بهداشتی کرونا را رعایت نکرده و سفر به پرتغال باعث شده تا در هفته‌های بعدی دیگر بازیکنان خارجی به تعبیت از او نیز ایتالیا را ترک کنند و به کرونا مبتلا شوند.
۴- جلسه پس از بازی با میلان
پس از اینکه یوونتوس مقابل روسونری تن به شکست ۳ بر صفر داد، رونالدو با آندره‌آ آنیلی و جان الکان در شهر «مارانلو» دیدار کرد. بسیاری از بازیکنان یوونتوس از جلسه او با مدیریت به شدت عصبانی شدند که چرا این جلسه پس از باخت مقابل میلان برگزار شده است.
۵-جدایی از یووه
رونالدو در تابستان پیش یوونتوس را یک مرتبه ترک کرد. او در برنامه‌های تورین بود و در اولین بازی یوونتوس نیز در دیدار مقابل اودینزه وارد زمین شد و یک گل زد که توسط ویدیوچک مردود اعلام شد. او به نظر می‌رسید می‌خواهد به تیم منچسترسیتی و پپ گواردیولا برود ولی در لحظات پایانی به منچستریونایتد پیوست تا لحظاتی تلخ برای هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس رقم زند. 
بیشتر بخوانید:
گزینه‌ مجیدی برای کمبود خط دفاعی مشخص شد
هافبک جنجالی در لیست خروج گل‌محمدی
تبعید حامد لک به نیمکت تا پایان فصل!
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا