هرمزگان

الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش با حضور دریادار سیاری+عکس

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، در مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مجموعه تجهیزات جدید بازسازی شده به نداجا ملحق شدند.

با 82 هزار نفر – ساعت تلاش متخصصان هوادریا نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور، بالگرد SH3D، هواپیمای فرندشیپ F27 و هواناو(هاورکرافت) BH7 پس از بازسازی و تعمیرات اساسی بار دیگر در خدمت سازمان رزم نیروی دریایی ارتش قرار گرفتند.

 

متخصصین هوادریا نداجا با 11 هزار نفر – ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH3D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

 متخصصین حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با 29 هزار و 400 نفر ساعت – کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F27 این هواپیمای رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند و در جریان بازدید امروز امیر دریادار سیاری به نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

 

همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با 84 هزار و 700 نفر ساعت -کار مداوم بر روی هواناو(هاورکرافت) BH7 این هواناو رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند و اکنون در اختیار نداجا قرار گرفته است.

به گزارش recive، امروز الحاق‌های دیگری در حوزه زیرسطحی نیز به نیروی دریایی ارتش صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 88055/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا